اخبار تيم فوتبال استقلال؛

آب پاکي وزارت روي دست استقلال/ حاتمی به همراه گران ترین ها پول می گیرد

چند بازیکن تیم استقلال پس از حضوری موفق در ترکیب این تیم در چند بازی نیمکت نشین شدند و این موضوع در عدم دعوتشان در تیم ملی موثر بود. آخرین اخبار تیم استقلال را در این خصوص بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال با شرایطی خاص در ابن تیم روبرو شده است زیرا وی در این تیم به عنوان گلزن ترین بازیکن تاریخ باشگاه انتخاب شده است، اما در حال حاضر در استقلال به یک نیمکت نشین تبدیل شده است که بازیکنان جوانتر و جدید جای وی را پر کردند اما این موضوع برای این مهاجم ایده آل و مورد پسند نیست زیرا آرش برهانی توقع حضور در ترکیب تیم استقلال را دارد و اعلام کرده است که از این اوضاع راضی نیست.

این بازیکن حتی اعلام کرده است نیمکت نشینی وی را آزار زیادی می دهد اما به نتیجه ایده آل نرسیده است که به چه دلیل باید از روی نیمکت آبی ها را همراهی کند.



این بازیکن به تیم ملی نیز دعوت نشده است اما این اتفاق در حالی است که آرش برهانی معتقد است در ترکیب این تیم ایده آل کار کرده است، اما اعضای این تیم، شرایطی ایجاد کردند که این بازیکن نتواند برای حضور در اردوی تیم ملی آماده شود و از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شود زیرا نام وی در فهرست تیم ملی نیست و نیمکت نشینی این موضوع را ایجاد کرده است زیرا حضور ثابت بازیکنان در ترکیب تیمشان دلیل حضور آنها در اردوی تیم ملی است، اما این اتفاق در مورد آرش برهانی رخ نداده است و این بازیکن با توجه به گلزنی هایش به دلیل عدم حضور در ترکیب اصلی تیم باشگاهی اش دچار مشکلات جدی شد و حتی نتوانست در اردوی فعلی تیم ملی حاضر شود و عدم حضورش در اردوی تیم ملی در دوره های قبلی را جبران کند زیرا کی روش اثبات کرده است به این بازیکن اعتقادی ندارد و این موضوع عاملی است که شرایط برای این مهاجم تغییر کند زیرا وی توقع داشت پس از اثبات شرایط گلزنی اش در استقلال این بار توجه کی روش به وی جلب شود، اما بازی کردن وی و حضور نصفه نیمه اش در ترکیب استقلال باعث شد اوضاع برای وی متفاوت پیش برود و این بازیکن به تیم ملی ایران دعوت شود.

این بازیکن به این موضوع معترض شده است و حتی سعی دارد اوضاع را برای خود در تیم تغییر دهد تا برای حضور در تیم ملی مشکل خاصی نداشته باشند.

*حاتمی به همراه گران ترین ها پول می گیرد

فرزاد حاتمی، مهاجم جدید تیم استقلال جزء نفراتی است که مسئولین و مربیان تیم از وی رضایت دارند و این موضوع بارها در جلسات فنی و حتی نزد مسئولین تیم اعلام شده است و در این مورد تفاوت هایی بین وی و دیگر اعضای جدید این تیم وجود دارد که توسط مربیان و مسئولین تیم استقلال اعمال شده است.



براساس این گزارش، فرزاد حاتمی با شرایطی روبرو شده است که در تیم استقلال با حضورش در ترکیب اصلی اوضاع ایده آلی دارد و حتی گل هایی برای این تیم به ثمر رسانده است که اوضاع را برای این تیم تغییر داده است و اعضای تیم استقلال را صاحب سه امتیازی کرده است که برای این تیم ارزش بسیار زیادی دارد.

از طرفی اعلام شده است در این خصوص رفتار و برخورد مسئولین با این بازیکن متفاوت است زیرا این بازیکن توانسته است نظر اعضای تیم نظر اعضای تیم را جلب کند و حتی به تیم ملی دعوت شده است و این موضوع باعث شده است وضعیت برای وی با تغییراتی متفاوت همراه باشد.
گفتنی است،این بازیکن که از ابتدای حضورش در تیم استقلال پولی از تیم دریافت نکرده است با اوضاعی روبرو شده است که می تواند به همراه بازیکنان گران تیم از باشگاه پول دریافت کند.

این در حالی است که بازیکنانی مانند رحمتی و نکونام به دلیل شرایط خاص خود از مسئولین این تیم پول دریافت می کنند و این موضوع در حال حاضر برای حاتمی نیز تکرار شده است زیرا این بازیکن مهره قابل اعتماد تیم است و به صورت ویژه با وی برخورد می شود زیرا شرایط ایده آلی در تیم دارد که مورد پذیرش مسئولین و مربیان است.



*دلخوری دسته جمعی مدافعان استقلال


مدافعان تیم استقلال با شرایط خاصی در لیگ روبرو شدند و عملکردشان در مسابقات ایده آل بوده و این موضوع عاملی این است که آنها پس از اعلام فهرست اعضای جدید تیم ملی دچار مشکل شده و حتی با افت روحی روبه رو شوند  زیرا آمارنشان داده است که مدافعان تیم استقلال از شرایط ایده آلی برخوردار هستند و از نظر دریافت گل و نوع عملکرد از دیگر مدافعان لیگ پیش گرفتند.

بر اساس این گزارش : از تیم استقلال تنها پژمان منتظری به تیم ملی ایران دعوت می شود و این اوضاع همچنان ادامه دارد زیرا این بازیکنی با شرایط مواج است که مورد قبول و تائید اعضای تیم ملی و مربیان قرار دارد، اما این در حالی است که دیگر مدافعان تیم استقلال در این خصوص با مربیان استقلال گفتگو کرد و اعلام داشتند که سرمربی تیم استقلال در این خصوص به آنها اطلاعاتی را ارائه کند تا در صورتی که شرایط برای آنها در تیم ایده آل نیست، آنها توقع حضور در فهرست تیم ملی را نداشته باشند، اما این در حالی است که سرمربی تیم مدعی شده از آنها به عنوان مدافعان این فصل استقلال رضایت کامل دارد و معتقد است که آنها از لحاظ آماری از دیگر مدافعان ایده آل تر کار کردند ، اما کی روش توجهی به این موضوع ارائه نکرده است و تقسیماتی اتخاذ کرد که با اعتراض مدافعان تیم استقلال روبه رو شد و اعضای این تیم در خط دفاعی را دچار مشکلات جدی کردند آنها با عدم حضور در فهرست تیم ملی با افت شدید روحی روبه رو شدند و این موضوع شرایط برای وی نیز ایده آل نیست، زیرا در کل تیم و نتایج استقلال تاثیر گذار است.



*آب پاکی وزارت روی دست استقلال


اعضای مسئولان تیم استقلال درپی این هستند که بتوانند از مسئولان وزارت ورزشی مبلغ بودجه مورد نظر را دریافت کنند با بتوانند مشکلات مالی خود را سرو سامان دهند ، اما با این اتفاق روبه رو نشدند و مشکلات برای این تیم چند برابر شده است .

براساس این گزارش: مسئولان تیم استقلال تنها دو میلیارد از 7 میلیارد در نظر گرفته شده را در اختیار گرفتند و این مبلغ در همان زمان بین اعضای این تیم پخش شد تا بخشی از قرار داد اعضای تیم به آنها پرداخت شود در حال حاضر اوضاع کاملا متفاوت است زیرا بدهی های تیم استقلال همچنان به قوت خود باقی است و این موضوع برای این تیم مشکل ساز شده است.

گفتنی است اعضای هیئت مدیره در این خصوص اقداماتی را انجام دادند و حتی با ارسال نامه های اداری خواستار دریافت این بودجه شدند ، اما در نهایت پاسخ درستی را دریافت نکردند و این موضوع عاملی است که اعضای این تیم از کمک سازمان و دریافت بودجه نا امید شدند زیرا اعلام شده است پولی در اختیار مسئولین نیست که به حساب استقلال واریز شود اما این در حالی است که اعضای این تیم در انتظار اتفاق هستند و به نوعی نباید تا پایان فصل منتظر باقی مانده مبلغ بودجه در نظر گرفته شده باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار