رئیس فدراسیون بین المللی اختراعات گفت:جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر نمایشگاهی از دستاوردهای ایرانیان در دوران تحریم محسوب می شود تا حدی که هیچ تحریمی نمی تواند بر ذهن خلاق مخترعین ایرانی غلبه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ آند رس بردش، رئیس فدراسیون بین المللی اختراعات صبح امروز در پنجمین جشنواره بین المللی و نوآوری شکوفایی فجر طی سخنرانی در مصلی تهران گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاهی است که فدراسیون بین المللی در سال 2013 برگزار کرده و در این مراسم از مخترعین و پژوهشگران برتر تقدیر به عمل می آید.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور هیئت های مختلف ایرانی و خارجی در سطح بین الملل برگزار شده تا حتی که توانسته صحنه درخشانی از تاریخ محسوب شود.

رئیس فدراسیون بین المللی اختراعات تصریح کرد: این نمایشگاه پیروزی دستاوردهای ایرانی در حین تحریم محسوب می شود تا حدی که می توانیم بیان کنیم هیچ تحریمی نمی تواند بر ذهن خلاق مخترعین و پژوهشگران ایرانی غلبه کند چرا که هیچ سرمایه گذاری بدون ذهن خلاق به وجود نمی آید و هم اکنون پرنده اختراعات از ذهن خلاق مخترعین به پرواز درآمده است./ح

برچسب ها: جشنواره ، ابداع ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار