مقامات آمريکايي روز يکشنبه تاييد کردند جوان آمريکايي که به کشتن نويسنده کتاب تک تيرانداز آمريکايي و يک نفر ديگر در ايالت تگزاس متهم شده ، يک کهنه سرباز جنگ عراق است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ، به نوشته روزنامه هيوستون کرونيکل، ارتش آمريکا با انتشار بيانيه اي اعلام کرد ادي ري روث Eddie Ray Routh ، جوان بيست و پنج ساله آمريکايي که به دو فقره قتل متهم شده، در فاصله سالهاي 2006 تا 2010 سرجوخه نيروي دريايي آمريکا بوده است و در حال حاضر نامش در فهرست نيروهاي ذخيره نيروي دريايي آمريکا قرار دارد.
ادي ري روث متهم شده است که کريس کايل سي و هشت ساله را کشته و چاد ليتلفيلد سي و پنج ساله را در ميدان تيراندازي راف کريک لاج Rough Creek Lodge در شمال ايالت تگزاس به قتل رسانده است.
کريس کايل از جمله تک تيراندازان نيروي دريايي آمريکا بود که به شليک هاي مرگ آور شهرت داشت.  اين تک تيرانداز که در گذشته از اعضاي نيروهاي ويژه آمريکا بود به علت کشتن بيش از صد و پنجاه فرد مسلح در جنگ عراق شهرت پيدا کرده بود. کريس کايل که پنج بار براي ماموريت به عراق اعزام شده بود، زندگي نامه اي تحت عنوان  تک تيرانداز آمريکايي نوشته و ژانويه سال 2012 منتشر کرده بود. اين کتاب با اقبال زيادي در کتاب فروشي هاي آمريکا روبرو شد. اما چاد ليتلفيلد، قرباني دوم، يکي از دوستان ادي ري روث بود. 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار