سامانه رفاهی پزشکان کشور رونمایی و تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام پزشکی و نظام مهندسی امضا شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر شهاب الدین صدر در مراسم رونمایی از سامانه رفاهی پزشکان کشور که در سازمان نظام پزشکی برگزار شد با اشاره به ایام دهه فجر گفت: تصمیم گیری برای کشورمان به دست مردم و مسئولین انجام می شود که در رژیم گذشته جزو مشکلات اساسی بود چرا که مدت ها آمریکا و انگلیس برای کشور تصمیم می گرفتند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این استقلال هزینه های زیادی پرداخت شده است افزود: وضعیت ما طی چند سال اخیر با شکل گیری موج بیداری اسلامی تغییر کرده که نشان از فرموده امام خمینی در رابطه با انفجار نور است.

رئیس سازمان نظام پزشکی ادامه داد: با توجه به تشکیل قانونی سازمان های نظام صنفی در کشور در عرصه ارایه خدمات رشد قابل توجهی داشته ایم که در این عرصه سازمان نظام پزشکی با برخورداری از سابقه ای 50 ساله در راستای ارایه خدمات فعالیت می کند.

وی سازمان های نظام صنفی تخصصی را که در مسیر قانونمند فعالیت می کنند را از جمله دستاوردهای مهم کشور دانست و یادآور شد: سازمان نظام صنفی با حضور 250 نفر عضو در کشور فعالیت می کند که نظام صنفی- مهندسی ساختمان از جمله این مراکز است.

دکتر صدر با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام مهندسی تصریح کرد: این تفاهم نامه با همکاری این دو سازمان با هدف ارایه خدمات و تسهیلات به جامعه پزشکی ایجاد می شود و افراد جامعه پزشکی با ثبت نام در سامانه رفاهی پزشکان می توانند از تسهیلات رفاهی استفاده نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه جامعه پزشکی از جمله اقشار ارایه دهنده خدمات به جامعه هستند تسهیلاتی را برای این گروه ارایه کرده ایم تا با آسودگی خاطر به ارایه خدمات بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح سامانه رفاهی پزشکان کشور در آینده فرآیندهای دیگری را ارایه خواهد کرد تا پزشکان بتوانند از تسهیلات عرصه های مختلف استفاده نمایند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار