عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز گفت: وجود جريان دانشجويي، کشور را از داخل بيمه و به عنوان جريان تثبيت‌کننده نظام در عرصه‌هاي مختلف به ايفاي نقش مي‌پردازند.

"رضا جلالي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  در ارتباط با نقش دانشجويان در وقوع "انقلاب اسلامي" اظهار داشت: فعاليت دانشجويان در طول انقلاب يک حرکت توده‌وار مبتني بر آموزه‌هاي ديني به رهبري امام خميني(ره) بود.

وي با بيان اينکه "جريان دانشجويي" به عنوان پيشگامان مبارزات سياسي در طول تاريخ به حساب مي‌آمدند، يادآور شد: در بحبوحه انقلاب اسلامي، دانشجويان با پيروي از بيانات "امام خميني(ره)" و آگاهي به اقشار مختلف توانستند به بزرگترين هدف خود دست پيدا کنند.

عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي تهران مرکز با بيان اينکه وجود جريان دانشجويي کشور را از داخل بيمه مي‌کند، گفت: در طول تاریخ، دانشجويان به عنوان جريان تثبيت‌کننده نظام در عرصه‌هاي مختلف به ايفاي نقش  پرداخته‌اند.

جلالي در انتقاد از عملکرد جنبش دانشجويي گفت: اکنون اين جريان تاثيرگذار دچار يک خلاء شده و بيشتر حالت فرمايشي و فرسايشي به خود گرفته و اين يک خطر بزرگ براي جريان دانشجويي به حساب مي‌آيد.

وي افزود: مسئولان دانشگاهي بايد با فراهم کردن فضاي مناسب و کنترل‌هاي لازم در دانشگاه شادابي و طراوت را به درون جنبش دانشجويي ایجاد کنند.

عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد تهران مرکز در پايان با اشاره به پيام "دهه فجر" امسال خاطر نشان کرد: با توجه به تحريم‌ها و تهديدهاي دشمن با حضور در راهپيمايي 22" بهمن" سال جاري به دشمن، نشان خواهيم داد که با تمام قوا عوامل آشکار و پنهان عملکردشان را با هوشياري رصد مي‌کنيم و اجازه هيچگونه دخالتي را به استکبار نخواهيم داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، جلالی ، بهمن ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار