ستاره تنیس جهان پس از 8 ماه مصدومیت در رقابت های تنیس اوپن شیلی به زمین باز می گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپورتز، رافائل نادال اعلام کرد پس از 8 ماه مبارزه با مصدومیت زانو، رقابت های اوپن شیلی را به عنوان بازگشت خود انتخاب کرد.

وی گفت: در حالی که برای بازگشت تمرین می کند اما باید صبر داشته باشد چرا که نمی خواهد مصدومیت خود را تجربه کند. این تنیسور که عنوان قهرمانی 11 گرند اسلم را در پرونده خود دارد بازگشت خود را این هفته در فینادل مار آغاز خواهد کرد.

این تنیسور 26 ساله پس از شکست شوک برانگیز خرداد ماه قبل در بازی مقابل لوکاس روسول روسیه ای، اکنون از آسیب دیدگی تاندوم پا رنج می برد.

وی در این رابطه گفت: من باید به آرامی باز گردم. می دانم که اوضاع به خوبی قبل از مصدومیت نخواهد بود و در نتیجه باید هفته ها به تمرین ادامه دهم و صبور باشم تا بتوانم به سطح قابل قبولی برسم.

وی در ادامه افزود: مشکل اصلی من درد شدید زانوست. اگر زانویم درد نکند من هیچ ترس دیگری نخواهم داشت چرا که بارها در گذشته نیز مصدومیت را تجربه کرده ام و هراسی از آن ندارم.

مرد اسبق شماره یک تنیس جهان همچنین مجبور شد از رقابت های اوپن استرالیا نیز به علت یک بیماری ویروسی دستگاه گوارشی خداحافظی کند.

او همچنین اوپن آمریکا و رقابت های المپیک 2012 در لندن را نیز از دست داده است که خود شکستی بزرگ محسوب می شود.

گفتنی است نادال اعلام کرد نتیجه در حال حاضر در کمترین درجه اهمیت برای وی قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار