استاندار لرستان:

طرح‌های مهر ماندگار پیشرفت 63 درصدی دارد

استاندار لرستان گفت: طرح‎های عمرانی مهر ماندگار استان با میانگین 63 درصد پیشرفت فیزیکی همچنان فعال و در حال اجرا هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حبیب‌الله دهمرده در جلسه ستاد مهر ماندگار استان لرستان، با اعلام این خبر افزود: تمامی پروژه‌های عمرانی مهر ماندگار استان با توجه به شرایط جوی و بارش متناوب برف و باران در سطح استان، فعال هستند و به کار خود ادامه می‌دهند.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط 85 میلیارد ریال اعتبار به تازگی از سوی دولت برای طرح‌های مهرماندگار استان در بخش سدسازی اختصاص داده شده است.

استاندار لرستان گفت: همچنین 60 میلیارد ریال اعتبار جدید نیز برای طرح‌های عمرانی مهرماندگار بخش راه‌سازی استان اختصاص یافته است.

دهمرده افزود: در بخش طرح‌های راهسازی نیز 10 هزار تن قیر با پیگیری‌های بعمل آمده تامین و در سطح پروژه‌های راه‌سازی مهرماندگار استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: همچنین با پیگیری‌های بعمل آمده پرداخت مبلغ 21 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای طرح پتروشیمی لرستان نیز در مراحل آخر کاری برای پرداخت به مجری قرار دارد.

به گفته وی همچنین 300 تن میلگرد نیز برای اجرای طرح‎های راه‌سازی استان تهیه و توزیع شده که از این پس به صورت ماهانه مقدار قابل توجهی از این کالا در استان توزیع خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: درهمین ارتباط دولت یک هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مهرماندگار در سطح کشور اختصاص داده و سهم استان لرستان به صورت ویژه از این اعتبارات پرداخت خواهد شد.

وی افزود: دراین زمینه ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی با پیگیری مستمر، نسبت به دریافت و افزایش سهمیه مورد نظر طرح‌های حوزه خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.