برنامه "برخط" در آیتم جدید خود به "گفتگوی چلشی روز" با حضور کارشناسان و مسئولان حوزه iT می‌پردازد

مجید یوسفی تهیه‌کننده برنامه"برخط" در گفتگو با خبرنگار حوزه  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این برنامه به دلیل فراوان و گسترده بودن موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات  در هر روز با حضور کارشناسان علوم کامپیوتر وIT  به بررسی و طرح سه موضوع از این حوزه پرداخته می‌شود که هر کارشناس به مدت 10 دقیقه پیرامون این موضوع به گفتگو می‌پردازد.
وی بیان کرد: هدف از ساخت این برنامه آشنایی بیشتر عموم مردم با موضوعات فناوری روز ارتباطات و اطلاعات به زبان ساده و روان است و اینکه مخاطب بتواند از مدت زمان کوتاهی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز استفاده کند و بتواند از آن زندگی روزمره خود نیز بهره ببرد.
وی گفت: این برنامه روزهای یکشنبه به معرفی ابلیکشن کاربردی و نرم‌افزار اختصاص دارد که توسط "مانی قاسمی" کارشناس برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی در ادامه گفت: در بخشی از این برنامه در مورد نرم‌افزارهای جدیدی که قابلیت عملکرد قلب را از طریق نرم‌افزار‌های (IOS) در گوشی همراه نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.
همچنین در آیتم دیگر این برنامه "مهرداد خدامی" پیرامون فناوری‌های آینده از جمله فیبر نوری در سرعت اینترنت نیز به گفتگو خواهد پرداخت.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه روزهای دوشنبه در آیتم جدید خود با عنوان "گفتگوی چالشی روز" سعی دارد موضوعات مختلف فناوری‌های روز اطلاعات و ارتباطات را توسط مجریان و کارشناسان و مسئولان حوزه IT در حوزه‌های گوناگون ارائه دهد.
گفتنی است؛ این برنامه محصول گروه اجتماعی علمی شبکه آموزش سیما بوده که با اجرای "آرش برهمند" و "مهری کاروند" از ساعت 18:30 الی 19:15 روی آنتن می‌رود./ص
برچسب ها: برخط ، برنامه ، آموزش ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار