معاونت توسعه و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: با بهینه کردن امکانات و برطرف کردن موانع و فروش املاک مازاد توانستیم هزار تخت خوابگاهی ایجاد نماییم.

دکتر بیگلری معاونت توسعه و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به کمبود اعتبارات تلاش کردیم با افزایش خدمات بخشی از کمبود ها را جبران کرده و اجازه ندادیم مشکلات وارد بدنه دانشگاه ها شود.

وی در مورد کمبود خوابگاه ها افزود: توانستیم حدود هزار تخت خوابگاهی را با توجه به محدودیت ها و نوسانات ارزی و مشکلاتی که با آن روبرو بودیم با بهینه کردن امکانات برطرف کردن موانع و فروش املاک مازاد احداث نماییم.

بیگلری تصریح کرد: توسعه ی خوابگاه ها ، معرفی دانشکده های جدید  از جمله برنامه هایی است که در دهه فجر شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

وی در ادامه در مورد کرسی های آزاد اندیشی گفت:  یکی از خواسته های مقام معظم رهبری این بوده که این کرسی ها در سطح دانشگاه ها برگزار شود تا با ارائه تفکرها و دیدگاه ها بتوان چالش های موجود را به فرصت تبدیل کرد که این امر توانسته زمینه را برای نشست های تخصصی و ارائه خدمات در جنبه های آموزشی و پژوهشی و خدمات بهداشتی و درمانی فراهم کند.

وی افزود: در این پیشرفت ها دانشگاه علوم پزشکی با افتخاراتی که بدست آورده توانسته در سطح منطقه و سایت های بین المللی پرچم دار باشد.

وی در مورد برنامه های جدید دانشگاه ها در دهه ی فجر به افتتاح مرکز بهداشتی درمانی حسن آباد قم که روز شنبه با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی دکتر منصوری صورت پذیرفته اشاره کرد و گفت: اهالی این منطقه محروم که در سایت صنعتی شهر واقع شده می توانند از خدمات و تجهیزات آن بهره مند شوند./ع2
برچسب ها: تخت ، خوابگاه ، کرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار