معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به سالروز بيعت کارکنان نروي هوايي ارتش با بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، سنگ بنای 19 بهمن را گسستگی از طاغوت و پیوستن به ملت توصيف و تأکيد کرد: پرسنل نیروی هوایی همواره راه خود را تحت لوای پرچم ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهد داد.

"امير عزيز نصیرزاده" معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و فرا رسیدن سالگرد بیعت نیروی هوایی با بنیان‌گذار کبير انقلاب اسلامی گفت: دستاورد اصلی دوران دفاع مقدس، دانش و تجربه بوده  و هم‌اکنون شاهد به بار نشستن زحمات غیورمردان نیروی هوایی در دفاع مقدس هستیم.

وی تصریح کرد: به‌کارگیری دانش و تجربه در نیروی هوایی نهادینه شده و نسل به نسل منتقل می‌شود تا قشر جوان از تجارب رزمندگان در جنگ بي‌نصيب نماند.

 نصیرزاده با اشاره به سالروز 19 بهمن اظهار داشت: 19 بهمن 1357 سنگ بنای گسستگی از طاغوت و پیوستن به ملت بود که این امر سرمایه بسیار بزرگي بوده و نیروی هوایی همیشه به آن افتخار می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، نتیجه بیعت نیروی هوایی با امام راحل را پیروزی انقلاب و پيروزي در هشت سال دفاع مقدس دانست و تأکيد کرد: پرسنل نیروی هوایی همواره راه خود را تحت لوای پرچم ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهد داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارتش ، جنگ ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار