مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، گفت: امسال چون سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ایی برای ایام‌الله دهه‌ی فجر در نظر گرفته شده است، با این تفاوت که در برنامه‌های امسال توجه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان روستایی شده است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
،«رضا موزونی» از اهداف کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آشنایی این قشر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و سال‌های دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان کرد: چون نسل سومی‌ها در آن دوران نبودند پس نمی‌توانند شناخت زیادی نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران داشته باشند.

به گفته‌ی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، شناساندن درست آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران از وظایف کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: زبان «هنر» برای کودکان و نوجوانان لذت‌بخش است و استفاده از این پتانسیل سبب ماندگاری و پایداری مفاهیم منتقل شده می‌شود.

موزونی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ یاد و تصریح کرد: به نظر می‌رسد اجرای برنامه‌های کتاب‌خوانی، نمایش فیلم، نمایش عروسکی و... می‌تواند نقش موثری در آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: مسوولان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در واقع مسوولیت برگزاری برنامه‌های مربوط به کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر را بر عهده دارند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ویژه برنامه‌ی «انقلاب با ایستگاه نقاشی» در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در استان کرمانشاه را از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برشمرد.

موزونی یادآور شد: ویژه برنامه‌ی «دوباره نگاه کن» با محوریت خلاقیت کودکان با بیش از 700 اثر، برنامه‌ی «یک پازل، یک حکایت» در مرکز شهرستان جوانرود،«قصه‌های ناب، کوچه‌های انقلاب» در مرکز شهرستان قصرشیرین و ... از برنامه‌های ایام دهه فجر در کرمانشاه است.

وی گفت: آشنایی با آرمان‌های انقلاب برای کودکان و نوجوانان ضروریست و زبان «هنر» بهترین زبان برای آشنایی این قشر است، چون تنها با زبان هنر می‌توان مفاهیم را به کودکان انتقال داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: کودکان ، انقلاب ، کنون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.