استاندارکردستان گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگان که به عنوان ارزشهای انقلاب اسلامی محسوب می شوند از سوی مسوولین لازم و ضروری است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی بمناسبت ایام الله دهه فجر در دیدار با  خانواده سردار شهید حاج هوشنگ ورمقانی افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه  ما باید به عنوان ادامه دهنده راه آنها در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب باشیم.
وی بیان داشت: شهید جاودانه ترین ومقدس ترین واژه انقلاب است باید در حفظ جایگاه و شان خانواده های معظم شهداء تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی با اشاره به آسایش و امنیت پایدار و رشد  همه جانبه امروز ایران اسلامی گفت: اگر امروز آسایش و امنیت در کشور وجود دارد و ما در زمینه های مختلف رشد قابل توجهی داشته ایم ، مرهون دلاورمردی‌های جوانان ارزشی کشور در دوران دفاع مقدس است که بی‌ادعا به سوی جبهه‌های جنگ شتافتند وجان خود را هدیه کردند.
 وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که نماد صبر، پایداری، مقاومت و آزادگی هستند به انسان نیروی مضاعف برای کار و خدمت به مردم می‌بخشد ،مسوولین باید همیشه به این امر توجه مضاعف داشته باشند.
وی با اشاره به نقش فرزندان شهداء و دلسوزی آنها در تحقق برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود:طی دوران مدیریت اینجانب، 40عنوان از مسوولیت های کلیدی و حساس سطح استان به فرزندان شهداء واگذار شده که افتخاری بزرگ برای مدیریت استان است.
سردار شهید حاج هوشنگ ورمقانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در تیر ماه 1375 به دست گروهک های ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل آمد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.