سخنگوي هيئت رئيسه مجلس از ايجاد فروشگاه‌هاي ويژه جهت ارائه کالا با قيمت پايين به مردم تا قبل از عيد نوروز خبر داد گفت: وزير صنعت قول هزار فروشگاه را داده است.

عبدالرضا مصري سخنگوي هيئت رئيسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به ميزان کمک عيدانه دولت به مردم در آستانه سال نو اشاره کرد و گفت: در راستاي نشست‌هاي مشترک دولت و مجلس مقرر شده است مبلغ 70 هزار تومان به يارانه‌بگيران و مبلغ 90 هزار تومان به افراد تحت پوشش واريز شود اين مبلغ تا به امروز قطعي است.

وي تصريح کرد:‌ چينن مقرر شده است كه به افراد نيامند يعني مددجويان کميته امداد خميني و بهزيستي و دهک‌هاي آسيب پذير جامعه درصدي بالاتر از هفت دهکي که قرار است به آنها هفتاد هزار تومان کمک شود پرداخت نمايند.

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس تصريح کرد: اين رقم سرانه بوده و به حساب سرپرست خانوارها واريز خواهد شد.

مصري در ادامه از تشکيل فروشگاه‌هاي ويژه تا قبل از عيد خبر داد و گفت: تا قبل از عيد نوروز فروشگاه‌هاي ويژه‌اي جهت ارائه کالا با قيمت منطقي و پايين تشکيل خواهد شد تا با نقدينگي که ترزريق مي‌شود مردم بتوانند از اين کالاها استفاده کنند.

وي افزود: وزير صنعت، معدن و تجارت قول تشکيل 1000 فروشگاه را داده‌ ولي به نظرم اين مقدار پاسخگوي نياز مردم نبوده و بايد به اين تعداد اضافه شود.

نماينده کرمانشاه در پايان خاطر نشان کرد: اين فروشگاه‌ها قبل از عيد تشکيل خواهد شد و براي رفع مشکلات تا قبل از عيد است.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مصری ، یارانه ، نوروز ، فروشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار