سرمربي تيم فوتبال کشورمان اظهار داشت: درخواست من از مردم اين است كه براي حمايت تيم ملي به ورزشگاه آزادي بيايند تا بازي جذاب و رو به جلويي را ببينند، هدف ما ارائه يك بازي تهاجمي است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، كي روش سرمربي تيم ملي در نشست خبري پيش از بازي ايران و لبنان افزود: هدف اصلي صعود به جام جهاني است و جام ملت هاي آسيا را در قدم بعدي داريم. اين بازي در هر صورت ازنظر روحي تاثيرگذار است.

وي در خصوص سرمربي لبنان گفت: او براي من قابل احترام است، اما وقت كشي و تقلب را بايد از سيستم بازي لبنان خارج كنند.
اميدوارم وي از پس اين كار بر بيايد تا شاهد يك رقابت ايده آل و جوانمردانه باشيم.

کي روش در ادامه گفت: داور نقش اصلي را در مديريت بازي به عهده دارد و اگر مانع خوبي براي وقت كشي باشد، عدالت بين دو تيم رعايت مي شود.

به نظر من تداخل ميان بازي هاي مقدماتي جام جهاني و جام ملت ها اصلا خوب نيست اما تلاش مي كنيم هماهنگي لازم را بين ايندو ايجاد كنيم تا امتياز لازم را در دو جبهه بدست آوريم.

كي روش در ادامه گفت: رقباي سرسختي راپيش رو داريم. من بعد از 33 سال تجربه در فوتبال به اين نتيجه رسيده ام كه بازي بايد اصولي باشد به اين صورت است كه هيچ حريفي ترسناك به نظر نمي آيد.

سرمربي تيم فوتبال کشورمان اظهار داشت: با توجه به اینکه شناخت خوبی از لبنان داریم مطمئنا هستم که کار سختی در پیش است اما توان مقابله با این تیم عربی را داریم.

وی گفت: از ستاره های تیم ملی تشکر می کنم که خود را برای حضور در ترکیب به تیم ملی رسانده اند من به کیفیت بازی ترکیب تیم ملی اطمینان کامل دارم.

کی روش افزود: در سال 2013 باید فوتبال را با حقایق زیادی مواجه کرد ما با تمرکز بالا انگیزه ی لازم را برای اینکه عملکرد خوبی ارائه دهیم داریم پیروزی ما در مقابل لبنان تضمین شده است.

سرمربی تیم ملی نسبت به حضور داور این بازی ابراز خرسندی کرد و گفت: ژل پنی برای قضاوت این بازی سابقه درخشانی دارد و مطمئا هستم همه چیز را به خوبی کنترل می کند و اجازه ی وقت کشی به کسی نمی دهد.

کي روش در خصوص دژاگه، شجاعی و قوچان نژاد افزود : این سه نفر در طول یک جلسه تمرین هماهنگی لازم را در تیم ملی پیدا کرده اند./مح
برچسب ها: کی روش ، نگرانی ، فوتبال ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار