عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اولویت خود را تکمیل "گفتمان پیشرفت اسلامی" قرار داده و تاکنون 4 جلسه جمعیت روی آن بحث کرده است.

مالک شریعتی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره جلسه شب گذشته جمعیت رهپوبان انقلاب اسلامی با بیان اینکه "علیرضا زاکانی"، "حسین مظفر" و "فریدالدین حدادعادل" از غایبان جلسه اعضای شورای مرکزی بودند، اظهار داشت: در این جلسه مسائل روز کشور از جمله موضوع حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه(14بهمن) مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی در پاسخ به این سوال که "جمعیت رهپویان بررسی نامزدهای انتخاباتی را آغار کرده است؟" گفت: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اولویت خود را تکمیل "گفتمان پیشرفت اسلامی" قرار داده است که تاکنون 4 جلسه جمعیت روی آن بحث کرده است و درحال تدوین مبانی نظری آن با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه هستیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات عمده کشور به فقدان مبانی نظری صحیح و کار کارشناسی شده مربوط می‌شود، عنوان کرد: "گفتمان پیشرفت اسلامی" که جمعیت رهپویان در حال تدوین آن است، با توجه به نگاه اجتهادی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حال نگارش است.

شریعتی در پاسخ به  این سوال که "چه زمانی این گفتمان به صورت مدون منتشر خواهد شد؟"  گفت: تدوین این گفتمان در مرحله نظریه پردازی است و تاکنون بخش‌هایی از آن در "هفته نامه پنجره" منتشر شده است، اما طی 2 الی3 جلسه آینده به مرحله بررسی جزئی در حوزه اقتصادی، فرهنکی، اجتماعی و... خواهد رسید؛ مشروح این گفتمان تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.

وی افزود: جمعیت رهپویان درکنار تدوین "گفتمان پیشرفت اسلامی"، درحال بررسی "معیارها و ویژگی‌های" مطلوب برای کاندیداهای انتخاباب ریاست‌جمهوری و تا مجموعه این معیارها و ویژگی‌ها به طور کامل تدوین نشود به بحث مصادیق انتخاباتی ورود پیدا نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار