ريیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از دستاورد های بزرگ انقلاب است که موفقیت های بسیاری در عرصه های علمی و فرهنگی کسب نموده است.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران: دکتر یادگاری ريیس جهاد دانشگاهی در مراسم جشن پیروزی انقلاب در پژوهشگاه فرهنگ و هنر با بیان این که جهاد دانشگاهی از جمله دستاورد های انقلاب اسلامی است گفت: طی 32 سال از گذشت پیروزی انقلاب جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف علمی فرهنگی قدم های بزرگی برداشته است.

وی با بیان این که در حال حاضر در حوزه نفت و گاز و رشته های علمی فعالیت های قابل توجهی به همت جهاد دانشگاهی در حال انجام است ادامه  داد:در عرصه تبدیل نتایج پژوهش ها به محصول قدم های زیادی در این عرصه برداشته شده است.

وی تصریح کرد: به همت متخصصان داخلی مشکلات ناشی از تحریم ها به فرصت تبدیل شده و با ساخت دکل های مقاومتی به همت جهاد دانشگاهی موفقیت های قابل توجهی کسب کردیم.

ريیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: در بخش رانش متروها جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کرده که در عرصه مکانیسم، برق فعالیت نماید که در این راستا از سوی معاونت علمی فناوری به صورت آزمایشی این برنامه را در اختیار گرفته که 30 تا 40 درصد فعالیت ها نیز پیش برده است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با پشتیبانی های مقام معظم رهبری فعالیت های بارزی را پیش برده است .

وی در پایان با بیان این که جهاد دانشگاهی با توجه به پشتیبانی علمی تحقیقاتی می تواند برای کشور جایگاه علمی موثری باشد خاطر نشان کرد: در حال حاضر تحول راهبردی جهاد دانشگاهی را داریم که در این راستا اسیب ها و تهدید های جهاد دانشگاهی مورد ارزیابی قرار می گیرند./ع2
برچسب ها: جهاد ، دانشگاه ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار