مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کشتی گیران جوانی که به دوبنده تیم ملی فکر می کنند باید در جام امید نظر کادر فنی را به خود جلب کنند.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به این که نفرات منتخب در مسابقات جام امید جواز حضور در مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی را به دست می آورند این مسابقات فرصت مناسبی خواهد بود تا آنها بتوانند شایستگی ها ی خود را به اثبات برسانند.

وی در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری این مسابقات چیست گفت: به هر حال از آنجا که  برخی از کشتی گیران جوان هنوز در هیچ میدانی فرصتی برای خود نمایی نداشته اند این مسابقات می تواند گام مثبتی برای سازندگی و پشتوانه سازی باشد.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: ما نمی توانیم همیشه متکی به تک مهره ها باشیم در نتیجه باید از دل مسابقاتی چون جام امید کشتی گیران مستعد را شناسایی کنیم تا در آینده در هر وزن چند کشتی گیر خوب داشته باشیم.
 
وی اضافه کرد: کمیته فنی با دقت عملکرد تمامی کشتی گیران را زیر نظر خواهد گرفت ودر نهایت در هر وزن بهترین ها را برای حضور در مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی که فرودین ماه سال آینده  برگزار می شود انتخاب خواهد کرد.

دارنده دو مدال برنز جهان در خاتمه با اشاره به مسابقات جام جهانی خاطرنشان کرد: با توجه به این که میزبان مسابقات جام جهانی هستیم و از آنجا که این رقابتها با حضور ده تیم برتر دنیا برگزار می شود با قدرت به دنبال تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته خواهیم بود.

مسابقات کشتی آزاد جام امید روزهای 19 و 20 بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران انجام می شود و رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد نیز طی روزهای 3و 4 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد./مح

برچسب ها: محمدی ، کشتی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار