مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری قزوین گفت: تعارض، تضاد و درگیری ما با استکبار جهانی یک درگیری سطحی، ظاهری و موضوعی نیست، بلکه درگیری ما با نظام استکبار یک اختلاف و تعارض ماهیتی و وجودی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فرج‌الله فصیحی‌رامندی در پنجمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) که تحت عنوان «جوان سرباز» در سالن قائم شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که از سال 42 با حرکت و اراده امام خمینی (ره) آغاز شده بود، در سال 57 به پیروزی رسید.

وی افزود: دهه فجر یادآور روزهای شور، حماسه و شعور انقلاب است که در آدمی ایجاد شوق، امید و نشاط می‌کند، زیرا حرکت عظیم انقلاب موجب شد مشت محکمی بر خواسته‌های استکباری زده شود تا دیگر راهی برای بازگشت پیدا نکنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران با تکیه بر ولایت فقیه توانست اراده و خواست خود را حاکم کند، عنوان کرد: در 34 سال گذشته علی‌رغم تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شومی که دشمنان نظام برای این انقلاب کشیدند، ملت ایران توانسته پیوسته تمام موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری با بصیرت و آگاهی مقام معظم رهبری پشت سر بگذارد.

مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری قزوین افزود: هر یک از این موانع به تنهایی می‌توانست یک کشور را از پا درآورد، ولی ملت ایران با تمام قوا در برابر تمام این مشکلات ایستادگی کرد.

فصیحی‌رامندی به مشکلات اقتصادی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات اقتصادی که در حال حاضر پیش روی نظام اقتصادی کشور ما قرار دارد، با هم‌فکری، وحدت، همکاری و تبعیت از مقام معظم رهبری مرتفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: قطع یقین با تبعیت از ولایت فقیه هیچ آسیبی به کشور وارد نخواهد شد و هر کس در هر موقعیتی اگر بخواهد در برابر ولایت فقیه قرار گیرد، عاقبتش چیزی جز تباهی و نابودی نیست.

فصیحی‌رامندی عنوان کرد: تعارض، تضاد و درگیری ما با استکبار جهانی یک درگیری سطحی، ظاهری و موضوعی نیست، بلکه درگیری ما با نظام استکبار یک اختلاف و تعارض ماهیتی و وجودی است./ج1

برچسب ها: قزوین ، تعارض ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.