مرد ایرانی عنوان تله فیلم جدید محمد آهنگرانی است که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و فردا در لوکیشنی واقع در خیابان فرشته مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ «مرد ایرانی» عنوان تله فیلم جدید محمد آهنگرانی است که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و فردا در لوکیشنی واقع در خیابان فرشته مقابل دوربین خواهد رفت. پیش تولید این تله فیلم از اوایل ماه جاری آغاز شده و تاکنون و از میان بازیگران حضور سحر زکریا، امیرمحمد زند، نازنین کریمی، میرطاهر مظلومی، علی دارایی، خشایار راد، شهین تسلیمی، فرخنده فرمانی زاده، هوشنگ سالک و... قطعی شده است.
 


ضمن اینکه طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر نیز به این جمع اضافه می شوند. تصویربرداری بعد از لوکیشن فرشته به طور کامل در شهریار و در لوکیشن هایی چون چاپخانه، بهشت زهرا، انتشارات و... انجام می شود. «مرد ایرانی» یک طنز موقعیت است و به سفارش شبکه نمایش خانگی در حال تولید است. در خلاصه داستان این تله فیلم آمده: دو جوان به نام های آرش و شیرین ناخواسته در مسیری قرار می گیرند که اتفاقات جالبی را در طول داستان برای آنها رقم می زند...
 
 

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: حسین مثقالی، مدیر تصویربرداری: داود امیری، مدیر صدابرداری: حسین بشاش، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، برنامه ریز: افشین عمران، دستیار اول کارگردان: آناهید روستا، دستیار دوم کارگردان: یوسف حضرتی، منشی صحنه: سپیده سپهرآرا، طراح گریم: مهدی آشنا، طراح و لباس: مسعود جعفری، پشتیبانی تولید و دستیار برنامه ریز: ادومون باباجانیان، تدارکات: فرزاد مهری، محمد نعیمی، جانشین تولید: منوچهر رهنما، مدیر تدارکات: محمد جعفری، دستیار اول تصویر: ابراهیم اشرفی، عکاس: سمیه جعفری.

 

منبع: بانی فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.