فرماندار همدان گفت: همدان با برگزاري جشنواره‌هاي بين المللي فيلم ، تئاتر کودک و نوجوان و ساير جشنواره هاي فرهنگي وهنري توانمندهاي خود را اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان
حسن قهرماني مطلق با اشاره به استقبال خوب مردم همدان از اکران فيلم‌هاي جشنواره فجر يادآور شد : قرار گرفتن در بين 10استان کشور جهت اکران فيلمهاي  جشنواره فجر نشان از وجود زيرساختها و سديگر پتانسيلهاي لازم در اين خصوص است.
وي ادامه داد: همدان با برگزاري جشنواره‌هاي بين المللي فيلم و تئاتر کودک و نوجوان توانمندهاي خود را اثبات کرد و با اکران فيلم هاي جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان، از سالن هاي سينما به صورت بهينه استفاده شد.
قهرماني مطلق بااشاره به تاسيس ،تجهيز و بازسازي کل سالنهاي نمايش شهر در طي عملکرد دوات نهم و دهم افزود: به طور قطع اگر براي سال‌هاي آينده تعداد سالن هاي نمايش را افزايش دهيم اين جشنواره نيز از رونق بيشتري برخوردار خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: در همه شهرهاي کشور و در بسياري از کشورهاي خارجي، شهرداري ها وظيفه حمايت از برگزاري برنامه هاي فرهنگي و هنري را بر عهده دارند و از آنجايي که معاونت فرهنگي و هنري شهرداري اين مسئوليت را به عهده گرفته، شواري شهر و شهرداري وظيفه دارند از جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري حمايت همه جانبه داشته باشند.
فرماندار همدان اظهار کرد: ما بايد برگزاري اين رويداد فرهنگي در استان را به فال نيک بگيريم، زيرا قطعاً اين جشنواره تأثير مثبتي بر ديدگاه فيلمسازان، جوانان و هنرمندان استان خواهد داشت.
وي تاکيد کرد: نهادهاي دولتي موظف هستند از برگزاري جشنواره هاي مختلف فرهنگي در استان حمايت کنند./س
برچسب ها: توانمند ، جشنواره ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.