رییس ستاد بازسازی عتبات گفت: نیاز به ایجاد بیمارستان120 تختخوابی يكي از ضرورتهایی بود که ستاد بازسازی با جدیت مصمم به ساخت آن گردید.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات با تاکید بر آماده سازی 100درصدی پروژه بیمارستان فوق تخصصی امام سجاد(ع) در كربلاي معلي براي افتتاح رسمی گفت: نیاز به ایجاد بیمارستان120 تختخوابی يكي از ضرورتهایی بود که ستاد بازسازی با جدیت مصمم به ساخت آن گردید.
رییس ستاد بازسازی عتبات اظهار داشت: با نگاه مثبت تولیت محترم حرم حسینی و سایر مسئولین عراقی از ابتدای اجرای این پروژه ما با مشکل خاصی روبرو نبوده ایم.
پلارک تصريح كرد : با اینکه بیمارستان هنوز سرویس دهی خود را آغاز نکرده صدها پزشک متخصص و متعهد که عشق ابا عبدالله الحسین (ع) در وجودشان موج می زند اعلام آمادگی نمودند که با اعزام به عتبات و خدمت در بیمارستان امام سجاد(ع) بتواند ارادت خود را به زائران امام حسین (ع) نشان دهند.   
مسئول ستاد کربلا عنوان كرد: کار در عراق به واسطه وجود مضاجع شریف امامان شیعه کاری مقدس است و همه ما با جان و دل و با انگیزه  بالا به دنبال ارائه خدمات به عزیزان زائر هستیم.   
رنجبر با اشاره به پروژه های متعدد در کربلا افزود: علاوه بر بیمارستان خوشبختانه توانسته ایم پروژه های یا حسین 1 تا 4 شامل سنگ کاری ، کاشی کاری،مقرنس کاری و آیینه کاری حرم حسینی را به نحو احسن انجام دهیم.
شايان ذكر است: بیمارستان امام سجاد با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات، بزودی در مراسمی بویژه با حضور مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق افتتاح خواهد شد. /ل
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار