نماینده مردم زابل و زهک گفت: در شرایط کنونی کنار گذاشتن سلیقه‌های شخصی و همدلی و همکاری صمیمانه تحت لوای ولایت فقیه رمز فایق آمدن بر فشارها و تحریم‌هاست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) بهارستان ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر آغاز طلیعه تجلی اسلام ناب و اندیشه احیای بشریت در پرتو احکام نورانی قرآن و عترت با محوریت با ولایت مطلقه فقیه است که به برکت خون شهدای عظیم‌الشان و رهبری پیامبر گونه روح خدا به ما ارزانی شد و در سایه تدابیر رهبری فرزانه و شجاع منشا تحول و بیداری جهان اسلام گردید و می‌رود که سیطره ظالمان و دنیای استکبار را از سر ملت‌های مظلوم و مستضعف به خصوص مسلمانان جهان برچیند.

وی ادامه داد: در شرایطی که تمام دنیای کفر و الحاد به همراه برخی دولت‌های مزدور و ناآگاه تمام تلاش خود را علاوه بر جنگ گسترده روانی و تحریم‌های همه جانبه در جنگ تمام عیار اقتصاد ایران منظور کرده‌اند فقط و فقط تبعیت از ولایت فقیه با کنار گذاشتن سلیقه‌های شخصی و از سوی دیگر با همدلی و همکاری صمیمانه و شعاری خنثی می‌شود.

نماینده مردم زابل و زهک ادامه داد: وحدت در لوای ولایت تنها رمز موفقیت ماست و دشمن از آن هراس دارد پس بیاییم و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی را برای همیشه با وحدت و یکدلی مایوس کنیم.

حسيني در ادامه اظهار داشت: حضور پرشور و انقلاب ملت افتخار آفرین و قابل ستایش ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن تجلی میثاق با شهدا امام و رهبری خواهد بود و امت اسلامی، عظمت، عزت ، شکوه و ولایتمداری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: حسینی ، مجلس ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار