صادق ورمزیار گفت: تیم ملی ایران از لحاظ فنی نسبت به لبنان برتری دارد ما بازیکنان شاخصی داریم که می توانیم به راحتی لبنان را در آزادی شکست دهیم.

صادق ورمزیار کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کی روش سرمربی تیم ملی امروز باید ترکیبی ملی پوشان با تجربه و جوانان مقابل لبنان قرار دهد تا بتوانند لبنان را در بخش بازی جام ملت های آسیا شکست دهد.

ورمزیار در ادامه اظهار داشت: نفرات دعوتی به اردوی تیم ملی فوتبال باید ثابت بمانند و تغییری نکنند ما با همین نفرات باید در خردادماه سال آینده هم به مصاف تیم های مقدماتی جام جهانی بروند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص ترک هادی عقیلی افزود: نباید بازیکنی به هر دلیلی جایگاهی که به آن داده شده را رها کند و برود و ترک هادی عقیلی کاملاً اشتباه بود و این مسئله باید از طریق کمیته انضباطی فوتبال بررسی شود.

وی در پایان در خصوص حضور رحمان احمدی در درون دروازه گفت: رحمان احمدی هم مثل مهدی رحمتی بازیکن خوب و شایسته ای است، ما نباید این 2 دروازه بان را با هم مقایسه کنیم به دلیل اینکه هرچه از لحاظ تکنیک و تاکتیک هم در یک جایگاه باشند باید در داخل بازی قرار بگیرند و بدانند خود را با شرایط روحی و روانی بازی تطبیق بدهند ولی مهدی رحمتی با تجربیات زیاد و از لحاظ فنی در جایگاه بالاتر از دیگر دروازه بان است./آق

برچسب ها: ورمزیار ، تیم ملی ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار