حزب وحدت و همکاری ملی طي بيانيه‌اي با عرض تبریک سی‌و‌چهارمین بهار انقلاب، حضور تمامي اعضاي اين حزب را در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد و گفت: از عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌نماید که در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت و همکاری ملی شرکت نمایند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران "حزب وحدت و همکاري ملي" طي بيانيه‌ اي مردم را  برای شرکت در راهپیمایی سراسری 22 بهمن فرا خواند.

اين بيانيه به شرح زير است:

ماه بهمن به‌ویژه ایام دهه مبارک فجر و علی‌الخصوص 22 بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است، که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد، بلکه به عنوان نقطه تحول سازی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید که امروز آثار آن پس از 33 سال در قالب بیداری اسلامی در منطقه مشاهده می‌شود.

22 بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران آن را با وحدت کلمه و تحت رهبری رهبر کبیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق نمود.

22 بهمن سالروز تجلی مظهر پیروزی سالها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که برای رهایی از ظلم و استبداد و تحقق مردم‌سالاری و حاکمیت ارزش‌های اسلامی خود را به دریای زلال جمهوری اسلامی رساندند و با تاسیس نظام جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

مردم انقلابی و هوشیار ایرانی اسلامی امسال همچون سنوات گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و بر تداوم تحقق آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی (ره) و شعارهای محوری خود در هفته‌ها و روزهای منتهی به 22 بهمن 57 یعنی وحدت ملی، استقلال، آزادی و  جمهوری اسلامی تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی تاکید خواهندکردو قدرت، وحدت و همبستگی خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی خواهند کشاند.

حزب وحدت و همکاری ملی با عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز سی و چهارمین بهار انقلاب و اعلام آمادگی اعضایش برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌نماید که در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت و همکاری ملی شرکت نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهمن ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار