علی فتح اله زاده این روزها درگیری های مالی بسیاری دارد و حتی با حواشی بسیار زیادی نیز روبرو است که مشغول حل و فصل آنهاست، به همين دليل وي نمي تواند پاسخگوي برخي اعضاي سابق اين تيم باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی فتح اله زاده مدير عامل باشگاه استقلال این روزها درگیری های مالی بسیاری دارد و حتی با حواشی بسیار زیادی نیز روبرو است که مشغول حل و فصل آنهاست، از طرفی وی در خصوص رسیدگی به امور مربوط به افراد سابق در تیم استقلال زمان مناسب ندارد و این موضوع عامل این است که وی نتواند پاسخگوی برخی اعضای سابق این تیم باشد.

براساس این گزارش، پرويز مظلومي، سرمربی سابق تیم استقلال که چند فصل را در این تیم حضور داشت و با علی فتح اله زاده همکاری داشت و در پایان نیز بدون مشکلات جدی با این مدیر عامل جمع آبی ها را ترک کرد و از این تیم جدا شد در حال حاضر پیگیر وضعیت مالی خود و در تیم استقلال است اما شرایط به گونه ای است که وی نمی تواند خیلی به دریافت پول خود امیدوار باشد و حتی برای احوالپرسی با مدیر عامل استقلال و برخی افراد این تیم دچار مشکلات جدی است.

پرویز مظلومی که در حال حاضر جزو حامیان تیم استقلال است با مدیران استقلال تماس گرفته است تا در خصوص شرایط تیم و اوضاع خود بحثهایی داشته باشد اما اعضای این تیم پاسخ وی را ندادند تا مظلومی به این موضوع اشاره کند که مشکلات مالی در این تیم بسیار زیاد تر از قبل است و وی حتی برای احوالپرسی نیز دچار مشکلاتی جدی مي باشد که نمی تواند با اعضای مسئول تیم استقلال تماس گرفته و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارد.

شایان ذکر است: سرمربی سابق تیم استقلال پس از جدایی از این تیم نتوانست با اوضاع ایده آلی در لیگ رو به رو شود.

*مرفاوی گزینه اول سرمربیگری تیم ملی

تیم ملی جوانان، همچنان بدون سرمربی است و سرپرست استقلال به عنوان رئیس کمیته درصدد این است که بهترین تصمیم را در خصوص این پست اتخاذ کرده و مربی برتر را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب و برگزید.
 
بر اساس این گزارش: قرار بر این است که رئیس کمیته در خصوص انتخاب مربی مورد نظر خود بهترین شرایط را در نظر گرفته و پس از آن انتخاب لازم را انجام داده و سرمربی تیم را معرفی و اعلام کند زیرا در این صورت است که تیم جوانان می تواند فعالیت خود را آغاز کرده و با اوضاعی ایده آل برای بازی های آسیایی رده ی جوانان آماده شود.

اما در این میان مسئولان با محدودیتهایی روبرو هستند زیرا مربی منتخب باید فاکتورها و شرایط لازم را برای حضور در تیم ملی جوانان را داشته باشد و گزینه هایي در حال بررسی هستند.

 
گفته می شود که 5 مربی برگزیده شده و مورد بررسی قرار گرفته اند تا مسئولان از میان آنها بهترین مورد را انتخاب کرده و برای تیم ملی در نظر بگیرند.

شایان ذکر است: نام صمد مرفاوی به عنوان یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری جوانان مطرح است تا از وی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان یاد شود ، اما این اتفاق هنوز قطعی نیست و مسئولان در حال بررسی اوضاع و چگونگی ارائه قابلیتها و توانایی های مربیان مورد نظر هستند تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

این در حالی است که صمد مرفاوی در تیم صبای قم فعالیت دارد اما نامش جزو گزینه های اصلی سرمربیگری در تیم ملی جوانان است.

*شایعه جدی نبودن تمرینات آماده سازی رد شد

با اینکه عنوان می شد اعضای تیم استقلال در غیاب ملی پوشان خود برای آماده سازی تیم به منظور دیدار با راه آهن انگیزه و شرایط ایده آل و لازم را ندادند اما این موضوع مورد تایید مسئولین و مربیان تیم استقلال نیست و مربیان این تیم مدعی شدند تمرینات این تیم بصورت جدی و بدون هیچ مشکلی برگزار می شود.

 
بر اساس این گزارش : برخی معتقدند استقلال بدون حضور بازیکنان ملی پوش خود شرایط ایده آلی ندارد و این موضوع عامل این است که اعضای این تیم برای ادامه ی بازی های لیگ دچار مشکلاتی جدی شوند اما در این میان مربیان استقلال این ادعا را نمی پذیرند و از بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشدند حمایت کامل خود را ارائه می دهند.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال معتقدند که بازیکنان حاضر در تمرینات با توانایی هایی مشابه اعضای ملی پوش تیم برخوردار هستند و اگر آنها در اردوی تیم ملی حاضر نیستند به این دلیل است که هیچ گاه از یک تیم تمام نفرات به اردوهای تیم ملی فراخوانده نمی شوند اما این موضوع دلیل به عدم توانایی های آنها نیست زیرا استقلال از بازیکنانی یک دست با توانایی هایی مشابه و در یک حد برخوردار است و تمرینات این تیم برای بازی با راه آهن توسط این نفرات دنبال می شود و کادر فنی تیم ، روی حضور این بازیکنان که در تمرینات حضور دارند حساب ویژه ای باز کردند و معتقدند که این نفرات می توانند در بازی های آینده به تیم کمک شایانی کنند اما اعضای ملی پوش در حال حاضر در اردوی ایران هستند و پس از اتمام اردو نیز با خستگی فراوان تیم استقلال را همراهی می کنند اما شیرازه ی اصلی تیم توسط بازیکنان فعلی که در تمرینات حضور دارند بنا می شود.

*سازمان پول طلبکارها را نمی دهد

مسئولین تیم استقلال در خصوص پرداخت طلب بازیکنان و اعضای جدا شده این تیم نمی توانند اقدامات لازم را انجام دهند و در این خصوص با شرایطی روبرو شدند که قرار است آنها را مورد بررسی کامل قرار دهند از طرفی اعلام شده است که مسئولین این تیم اعلام کردند طلبکارها باید پول خود را از مسئولین در سازمان درخواست و طلب کنند.

 
براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و اعلام داشتند که شرایط برای پرداخت پول به بازیکنان و اعضای قدیمی تیم مهیا و فراهم نیست به این دلیل اوضاع برای آبی ها متفاوت پیش می رود و اعضای این تیم خواستار یاری رساندن برخی مسئولین بصورت جدی شدند زیرا پاسخگوی اعضای سابق این تیم نیستند.

مدیریت تیم استقلال برای رسیدن به اوضاع ایده آل، اقداماتی را انجام داده است اما در نهایت اوضاع برای وی متفاوت است و به این دلیل، وی خواستار این است که شرایط برای استقلالی ها به گونه ای دیگری باشد، اعضای تیم استقلال در تلاش هستند که مشکلات تیم فعلی و اعضای حاضر در تیم را حل و فصل کنند و در این میان، شرایط برای اعضای سابق این تیم متفاوت است و حتی مسئولین نمی توانند پاسخگوی شکایت های متوالی و پشت هم اعضای این تیم باشند، از طرفی اعلام شده است که فتح اله زاده قصد دارد موضوع را از طریق سازمان و مسئولین در وزارت مورد بررسی کامل قرار دهد و در این میان هنوز نتایج ایده آلی به دست نیامده است. زیرا سازمانی ها پاسخی را ارائه نکردند و حتی در خصوص پرداخت پول و مسائل این چنینی نیز، اوضاع برای اعضای این تیم متفاوت پیش می رود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار