تعداد سیم کارت های ارائه شده به مشترکین اپراتورهای موبایل در ایران بیش از میزان ارائه الگوی مناسب فرهنگی از سوی متولیان این امر برای بکارگیری صحیح این فناوری و توسعه مناسب خدمات متنوع آن در میان کاربران است.

محسن بیگلری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه تعداد سیم کارت های واگذار شده به کاربران توسط اپراتورهای تلفن همراه از کل جمعیت کشور بیشتر است به خبرنگاراورژانس it  باشگاه خبرنگاران گفت: اپراتورهای تلفن همراه علاوه بر واگذاری سیم کارت ، سرویس های ارزش افزوده گوناگونی ارایه کرده اند که استفاده  از هریک از این سرویس ها نیازمند فرهنگ سازی مناسب  و مخصوص به خود است.

وی با بیان اینکه مسولیت فرهنگ سازی تنها به عهده اپراتورهای تلفن همراه نیست، ادامه داد: وزارت خانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و سایر وزارتخانه ها و حتی بسیاری از سازمانها و نهادهای اجتماعی باید در زمینه فرهنگ سازی استفاده از تلفن همراه و سرویس های ارزش افزوده آن به وظیفه خود عمل کرده و در این حوزه ایفای نقش کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به برگزاری کنگره موبایل توسط دانشگاه صنعتی شریف، اظهار داشت :مطلوب است  علاوه بر اپراتورهای تلفن همراه ، شرکت های وابسته به آنها و کارشناسان فنی و متولیان فرهنگ نیز در این کنگره حضور یابند./ع2

 

برچسب ها: تلفن ، فناوری ، اپراتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار