هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال

جشنواره گل صبا برابر میثاق

در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و یکم صبای قم صدرنشین جدول رده بندی برابر شاگردان محمود خوراکچی به میدان رفت و پیروز شد.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در یکی از مهم ترین باز یهای هفته بیست و یکم صبای قم صدرنشین جدول رده بندی برابر شاگردان محمود خوراکچی به میدان رفت و با نتیجه پرگل 8 بر 5 میثاق را شکست داد تا ثابت کند حریف سرسختی برای گیتی پسند در صدر جدول رده بندی است.
در این بازی میثم ایرانلو، محمد کرمانی، اصغر حسن زاده، علی شریفی (2) و علیرضا وفایی (3) برای صبای قم گلزنی کردند. شاگردان خوراکچی هفته گذشته هم بازی را با نتیجه نزدیک به گیتی پسند واگذار کرده بودند و با این شش امتیاز از دست رفته شانس خود را برای نزدیک شدن به جمع مذعیان در هفته های آخر از دست دادند.
*هفته بدشانسی تبریزی ها
در آخرین بازی این هفته گیتی پسند در سالن پیروزی برابر دبیری تبریز به میدان رفت و این تیم را با نتیجه  3 بر 2 شکست داد.
دبیری در رده سوم جدول امید زیادی به شکست گیتی پسند و نزدیک شدن به صبای قم داشت. ولی گیتی پسند با امتیاز میزبانی توانست برابر دبیری قد علم کند. در این بازی مصطفی نظری دروازه بان تیم ملی که مدتی از تیم دور بود بار دیگر به بازی ها برگشت و در چند صحنه توانست موقعیت های گل نزدیک گیتی پسند را مهار کند. نظری سال پیش در گیتی پسند حضور داشت و با استرس زیادی برابر تیم قبلی خود به میدان رفت. این دروازه بان به دلیل حاشیه های زیاد در تیم در لیگ 91 از گیتی پسند کنار گذاشته شد. با برد منصوری و باخت دبیری تبریز این تیم رده چهارم جدول را از دست داد. با نتایج این هفته هیچ کدام از تیم های تبریزی نتوانستند در بازی های این هفته به پیروزی برسند.
*منصوری دوباره برگشت!
با وجود اینکه بازیکنان و کادرفنی شهید منصوری اعلام کرده بودند دیگر حاضر نیستند در مسابقات لیگ برتر به میدان بروند این هفته در بازی را راه ساری به میدان رفتند.
بازی منصوری و راه ساری با وجود این که در سالن سید رسول حسینی برگزار شده بود با نتیجه 4 بر 2 به نفع گیتی پسند به پایان رسید. با این نتیجه منصوری به رده چهارم لیگ برتر بازگشت. تقوی در طول هفته با مدیران شورای شهر قرچک مذاکره کرده و به بازیکنان قول داد به زودی مشکلات را برطرف کند. به این ترتیب منصوری در هفته های باقی مانده لیگ برتر دوباره به میدان می رود. ولی با توجه به فاصله امتیازی دیگر امیدی به قهرمانی در لیگ برتر ندارد.
*جدال قعرنشینان به نفع ارژن
تیم فوتسال ارژن فارس به محض تغییر سرمربی به پیروزی رسید. بعد از نتایج ضعیف ارژن فارس مدیران تیم بعد از سالها بالاخره تصمیم گرفتند سرمربی را تغییر داده و وحید نعمت اللهی را برکنار کردند. ارژن فارس این هفته برابر گاز خوزستان تیم دوازدهم جدول رده بندی به میدان رفته و توانست با شکست این تیم 10 امتیازی شود و امیدی برای ابقاء در لیگ برتر داشته باشد. البته ارژن هنوز در قعر جدول رده بندی حضور دارد و با این برد شانس این را دارد که در لیگ برتر خود را در هفته های آخر بالا بکشد.   روند نزولی شاگردان ابطحی این هفته تیم فوتسال حفاری اهواز برابر شهرداری ساوه به میدان رفت و با نتیجه 4 بر 5 بازی را واگذار کرد. شاگردان ابطحی در هفته هایی که بازی را واگذار کردند هر بار با نتیجه نزدیک باختند و این شکست های نزدیک برای این تیم دردسرساز شده است. در این بازی که با حاشیه های زیادی همراه بود سید مهدی ابطحی سرمربی تیم در تمام بازی به داوری معترض بود ولی هیچ کدام از اعتراض های ابطحی برای ناظر بازی و داور قابل قبول نبود.
*  تساوی فرش آرا برابر نماینده تبریز
 هلال احمر تبریز که هفته قبل در خانه خود برابر تیم راه ساری گلباران شد، این هفته در خانه تیمی بازی کرد که چند هفته ای است اوضاعش چندان رو به راه نیست و نتایج ضعیفی می گیرد. فرش آرا تیمی است که پس از برد ارزشمند هفته پانزدهم خود برابر تیم مدعی گیتی پسند، سیر نزولی خود را از هفته شانزدهم شروع کرد و در هفته های اخیر سه شکست و یک تساوی تجربه کرد و بازی هفته نوزدهم این تیم هم برابر حفاری اهواز برگزار نشد. فرش آرا این هفته برابر هلال احمر با نتیجه 3 بر 3 به تساوی رسید./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار