اولین دوره از مسابقات تیمی رباتیک تعقیب خط 29 بهمن ماه جاری در دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزارمی شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رییس دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: این مسابقات ، با هدف ارتقای توانمندی های دانشجویان با حضور بیش از 35 تیم دانشجویی در دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه برگزار خواهد شد.

کوزه کنانی با بیان اینکه در این مسابقه ، ربات باید مسیری را که با یک نوار رنگی روی زمینه ای با رنگ دیگر مشخص شده بپیماید که این مسیر ممکن است مسیری بسته باشد، تصریح کرد: مسیر می تواند دارای پیچ های ناگهانی ( زاویه ای ) با حداکثر زاویه ی تعیین شده، انحنا با حداقل شعاع مشخص، خط چین، تغییر رنگ زمینه و … باشد.

به گفته وی زمان طی کردن مسیر به علاوه ی مواردی که بعدا اعلام خواهند شد، توسط کمیته داوران به عنوان معیار امتیازدهی در نظر گرفته می شوند.

رییس دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه حضور در این مسابقه برای تمامی دانشجویان دانشگاه تبریز ، آزاد می باشد، یاد آور شد: جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت رسمی مسابقه به آدرس www.Tabrizu.net مراجعه نمایید.یادآور می شود که برای تیم های منتخب جوایز ی اهدا خواهد شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.