قم/آیت الله نوری همدانی؛

پیروزی انقلاب اسلامی نجات دهنده مستضعفان

آیت الله نوری همدانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با زعامت ولایت فقیه توانست مستضعفان و محرومان جهان را از سیطره مستکبران نجات دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد با بیان اینکه معرفی ابعاد مختلف انقلاب اسلامی به جهانیان از جمله وظایف روحانیان در عصر حاضر است افزود: انقلاب اسلامی تمامی مستضعفان جهان را ازسیطره مستکبران نجات داد و امروز چشم بسیاری از مردم جهان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است.

آیت الله نوری همدانی نظام اسلامی را نظامی ولایی برگرفته از دین و خواسته آحاد مردم دانست و اظهار داشت : امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، فناوری های نوین ،سیاسی، صنایع دفاعی - فضایی و در عرصه فرهنگی دستاوردهای بسیاری داشته است.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و بسیاری از کشورهای دنیا افزود :این خیزش ها و بیداری ها برگرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل (ره) است که در بسیاری از کشورها جریان دارد.

آیت الله نوری همدانی تاکیدکرد :اساس نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است و حوزه های علمیه هم همواره همراه و پشتیبان رهبری هستند.

وی با بیان اینکه امروز چشمان بسیاری در گوشه و کنار دنیا چشمان به ایران اسلامی دوخته شده است افزود: علما و فضلا که طلایه داران انقلابند امروز وظیفه دارند امید را در دلم مردم زنده نگه دارندو همگان را به اتحاد و همدلی و حمایت از رهبر معظم انقلاب دعوت کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.