نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: دشمنان، برای افزایش اختلافات مسئولان نظام و برجسته سازی كاذب این اختلافات، توطئه می كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در همایش تبیین نقش ولایت فقیه در پیروزی، تثبیت و نشر انقلاب اسلامی در شهر فارسان، با تبریك فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: دشمن برای فتنه آینده در حال جمع آوری نیروها و قوای مورد نیاز است.

وی با بیان توطئه های دشمن در مقابله با آرمان های نظام جمهوری اسلامی، تصریح كرد: افزایش فشار تحریم های همه جانبه علیه ایران و قرار دادن مردم در برابر نظام اسلامی از محورهای فتنه آینده دشمن است.

امام جمعه شهركرد از ولایت به عنوان اساسی ترین و كلیدی ترین اصل در نظام اسلامی یاد كرد و افزود: رسیدن به خداوند متعال، تنها ازطریق ولایت و امامت امكان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، ولایت پذیری مردم این استان را زبانزد خاص و عام عنوان كرد و افزود: باید از ولایت به عنوان گنجینه گرانبها، با دل و جان حفاظت كرده و اجازه ندهیم دشمنان این دارایی را از ما بگیرند.

حجت الاسلام نكونام همچنین، سیاست مقام معظم رهبری را در متن اسلام و دین دانست و گفت: اگر هدایت های امام عصر (عج) و ارتباط تنگاتنگ ایشان با خداوند متعال نبود، فتنه های سال های انقلاب، خنثی نمی شد.

شهر فارسان در فاصله 35 كیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.