مدیر عامل تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: حواشی بازی روز گذشته در حین بازی شروع و در پایان به درگیری ختم شد زمانی که مسئولان باشگاه گیتی پسند وخامت اوضاع را مشاهده کردند میانجی گری ها آغاز شد.

افشین دبیری مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم دبیری با تیم گیتی پسند مشکل ندارد زیرا تمام روابط دوجانبه ما از لحاظ رفتاری کنترل شده و محترم است اما زمانی که برخی از هواداران عقب افتادن گیتی پسند را مشاهده کردند به هر روشی روی آوردن تا جو بازی را متشنج و به نفع تیم خود کنند و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

وی افزود: تمام مسئولان تیم گیتی پسند ناظر بر رفتار هواداران خود بودند و می دانند که حواشی از همان اوایل بازی آغاز شده اما در ابتدا شدت زیادی نداشت .

دقایقی قبل از آغاز نیمه ی دوم بازی یکی از لیدر ها وارد زمین شد و برای برهم زدن تمرکز نظری نزدیک وی شد تا درگیری بوجود بیاورد اما ما مانع این کار شدیم و لیدر را از زمين خارج کردیم با شروع نیمه ی دوم فحاشی هواداران به مصطفی نظری و دیگر بازیکنان شدت یافت و باعث شد تا بازیکنان تیم کنترل خود را از دست بدهند.

دبیری در ادامه بیان داشت زمانی که پس از تمام این حواشی بازی پایان به نفع گیتی پسند پایان یافت هواداران به رفتارهای نامناسب خود خاتمه ندادند و به یکی از بازیکنان که به تازگی مادر خود را از دست داده فحاشی کردند در پی این جریان دروازه بان دوم تیممان به این شخص تذکر داد که به کارهای خود ادامه ندهد که مورد ضرب شتم قرار گرفت پس از این موضوع من هم عصبانی شدم و اعلام کردم تا هواداری که برخورد های ناشایست داشته از بازیکنانی عذر خواهی نکند از اصفهان خارج نمی شوم.

** نرفته بودیم که هم کتک بخوریم هم امتیاز بدهیم

مدیر عامل باشگاه دبیری گفت: مسئولان باشگاه گیتی پسند زمانی که وخامت اوضاع را مشاهده کردند تصمیم به میانجیگری گرفتند و به دنبال شخصی گشتند که به بازیکن تیممان حمله کرده بود.

ما در تبریز میزبان خوبی برای این تیم بودیم به همین دلیل مدیر عامل باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفت تا ما با ناراحتی از اصفهان خارج نشویم در پی این جریان با وجود این که بازیکنان دبیری روز بسیار بدی در مقابله با هواداران اصفهانی داشته با یک عذر خواهی تمام مسائل را فراموش کردند و به حواشی خاتمه دادند.

وی خاطر نشان کرد: گیتی پسند قهرمان آسیاست و باید همان قدر که شخصیت قهرمانی پیدا کرده شخصیت هواداران خود را نیز ارتقا دهد زیرا هواداران یک تیم در رقابت های بین المللی نماینده ی تمام افراد جامعه هستند روز گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم ما به اصفهان نرفتیم و امتیاز بازی را به این تیم واگذار کنیم و در پایان نیز کتک بخوریم به همین دلیل موضوع را در سالن پیگیری کردم.

** مسئولان حفظ امنیت سالن بر علیه دبیری بودند

دبیری در پایان افزود: نه تنها مسئولان حفظ امنیت سالن متاسفانه هیچ گونه همکاری نداشتند و بلکه افراد خاطی را نیز همراهی می کردند امیدوارم این افراد در آینده قادر باشند وظیفه ی خود را به نحو احسن انجام دهند من تیم را پیروز میدان می دانم زیرا با وجود تمام حواشی و اهانت ها حریف سرسختی برای تیم گیتی پسند بودند./آق


 

برچسب ها: دبیری ، گیتی پسند ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار