رئیس انجمن جودو ناشنوایان:

جودوکاران ناشنوا در تیم های باشگاهی به رقابت می پردازند

منصوری شرایط فنی و سطح آگاهی جودوکاران ناشنوا را رضایت بخش بیان کرد و اظهار داشت: جودوکاران آماده حضور پر قدرت در مسابقات المپیک 2013 ناشنوایان می شوند.

منصوری رئیس انجمن جودو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی جودو ناشنوایان به صورت مستقل و خارج از برنامه های فدراسیون جودو کشور عمل می کند انجمن جودو ناشنوایان در همکاری و تعامل کامل با مسئولان فدراسیون جودو است و هیچ گونه دخالتی در تیم ملی جودو کشور از سوی مسئولان فدراسیون جودو تاکنون صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: تیم ملی جودو تاکنون سه مرحله اردو برپا کرده است ملی پوشان دومین مرحله آمادگی خود از عصر یکشنبه 22 بهمن شروع می کنند اردوی دوم آمادگی تیم ملی جودو به مدت 10 روز و با حضور 16 جودو کار ادامه خواهد داشت.

منصوری تصریح کرد: انجمن جودو ناشنوایان با اختیارات کامل اعضای کادر فنی تیم ملی جودو ناشنوایان را انتخاب کرده است و در انتخاب افراد هیچ گونه دخالتی از سوی فدراسیون جودو صورت نگرفت از این رو انجمن جودو ناشنوایان به یکی از وظایف خود که انتخاب اعضا کادر فنی تیم ملی است عمل کرده است.

رئیس انجمن ناشنوایان افزود: جودو کاران ناشنوا از لحاظ فنی و سطح آمادگی شرایط مطلوب و رضایت بخشی دارند البته با تمرینات منظم و مستمر و حضور ملی پوشان در مسابقات داخلی همراه با ملی پوشان جودو سبب ارتقا سطح فنی و آمادگی جودو کاران ناشنوا برای حضور پرقدرت در مسابقات المپیک 2013 ناشنوایان و بلغارستان است.

منصوری تصریح کرد: برخی از ملی پوشان جودو ناشنوایان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر در تیم های باشگاه هایی کشور و با جودوکاران در مسابقات لیگ برتر و دسته یک شرکت و به مصاف حریفان خود می روند تا علاوه بر کسب تجربه و بهبود شرایط فنی، با شرایط مسابقات نیز آشنا شوند.

وی ادامه داد: مهرداد صیدی جودوکار ناشنوا در تیم ایران خودرو آذربایجان در رقابت های لیگ دسته یک و برتر شرکت کرده است و عملکرد شایسته و سطح بالایی در این مسابقات ارائه داده است.

منصوری افزود: علاوه بر مهرداد صیدی، علی سلحشور و فرید عصاکر به ترتیب با حضور در تیم های امید چناران و نفت مسجد سلیمان خوزستان در آینده در رقابت های لیگ یک و لیگ برتر شرکت و پیکار می کنند.

رئیس انجمن جودو ناشنوایان ادامه داد: مسابقات لیگ دسته یک و برتر به ترتیب از 15 و 10 اسفند برگزار می شود. جودوکاران ناشنوا با توجه به مسابقات المپیک در مرداد ماه سال 92 شرایط و زمینه لازم برای درخشش و کسب مقام و مدال در این مسابقات را دارا هستند./زر

برچسب ها: جودو ، منصوری ، ناشنوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار