هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: شکست مقابل پرسپولیس در جام حذفی مطمئنا در لیگ تکرار نمی شود چون آن موقع شرایط نابرابر بود.

محمدحسین مهرآزما در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شکست ما مقابل پرسپولیس در جام حذفی مطمئنا در لیگ تکرار نمی شود چون در آن مقطع تیم ما خسته بود و بازیهای فشرده ای داشتیم و آنها استراحت کرده بودند و شرایط کاملا نابرابر بود اما الان شرایط برابر است و می توانیم خیلی بهتر کار کنیم.

هافبک تیم نفت تهران افزود: بعد از 4 برد متوالی شرایط بسیار خوبی برای خودمان ایجاد کرده ایم، ما در نیم فصل دوم بدون باخت بوده ایم و تلاش می کنیم تا روند خوب مان را حفظ کنیم و به هدف مان نزدیک تر شویم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوب و پر مهره ای است و از انگیزه بالایی برخوردار هستند چون بازیکنان این تیم به دنبال حضور در تیم ملی هستند و به همین دلیل می خواهند بهترین کیفیت ممکن را ارائه کنند، نگاه وی‍ژه ای که روی آنهاست باعث شده که خوب کار کنند ضمن اینکه پرسپولیس بازیکنان با تجربه زیادی دارد.

مهرآزما در ادامه گفت: پرسپولیس هم در این دیدار شانس برد دارد، بالاخره فوتبال است و هر تیمی می تواند برنده شود، پرسپولیس تیم پر مهره ای است و همه بازیها را برای برد به زمین می رود چون تماشاگران زیادي و اسم بزرگی دارد، ما هم دنبال سهمیه آسیا هستیم و می خواهیم شانس پیروزی پرسپولیس را در این دیدار کم کنیم.

وي در پایان گفت: بازی با پرسپولیس برای ما بسیار دشوار است چون این تیم تماشاگران زیادی دارد و جو سنگینی در آزادی به وجود خواهد آمد که کار را برای ما سخت می کند اما در عین حال این دیدار برای ما خیلی مهم است چون با 3 امتیاز این دیدار به هدف مان نزدیک تر می شویم اما یک امتیاز هم مقابل این تیم پرستاره برای ما نتیجه خوبی است، تمام تلاشم این است که به پرسپولیس گل بزنم و در راه پیروزی تیم مثمر ثمر باشم. یک هفته است که روی گلزانی به پرسپولیس تمرکز کرده ام./مح
برچسب ها: لیگ ، برتر ، وی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار