کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در بازي ايران- لبنان توانستیم از شرایط میزبانی به بهترین نحو استفاده کنیم، با حمایت طرفداران می توانیم به جایگاه اصلی خود در آسیا برسیم.

غلامحسین مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما توانستیم از شرایط میزبانی خود مقابل لبنان به خوبی استفاده کنیم و با توجه به اینکه در بازی قبل بازی را در زمین واگذار کرده بودیم بازیکنان انگیزه بالایی داشتند، تاکتیک کی روش در این دیدار گسترش یک بازی تهاجمی برای پیروز شدن بود که بازیکنان توانستند خود را با این شرایط تطبیق دهند، کادرفنی برای وسعت بازی تهاجمی از 3 فوروارد استفاده کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: مهاجمان تیم ملی کشورمان فقدان توانایی را در خود کنار گذاشته بودند و براساس سیاست های کادر فنی کار کردند و از تک روی کاملاً پرهیز کرده بودند و ما شاهد یک بازی کاملاً متحد و دسته جمعی بودیم.

مظلومی گفت: بازیکنان ما به یک استقامت خوب دست پیدا کردند تصمیمات خوب و منطقی کی روش باعث برد شد و ما توانستیم در اولین بازی یک گام محکم و خوب را برداریم.

وی در خصوص آشتی هواداران با تیم ملی در آینده گفت: مردم باید بتوانند قهر با تیم ملی را کنار بگذارند زیرا این حمایت از منافع ملی مان است زیرا آنها با تشویق خود باعث می شوند ایران بتواند به جایگاه اصلی خود یک رتبه اول در آسیا برسد و توقعات و انتظارات را در آسیا بر آورده کند.

وی در خصوص داوری بازی گفت: کارشناس داوری در این خصوص باید نظر دهد، داور اين بازي یکی از بهترین داوران آسیا است و از نظر من یکی از بهترین قضاوت های خود را انجام داد.

مظلومي در خصوص بازی جمعه استقلال مقابل راه آهن گفت: مربی هر دو تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و کادر فنی دو تیم سعی می کنند با استفاده از مهره های کلیدی خود بازی با کیفیت و موقعیت های عالی را خلق کنند استقلال در بازی های خوب گذشته خود نشان داد که می تواند قهرمان لیگ شود و انتظارات از آن بالا است و من امیدوار هستم قهرمان باشگاه های آسیا شود زیرا قلعه نوعی بهترین نفرات لیگ را در اختیار دارد که هر کدام می توانند یک بازیکن مؤثر در تیم باشند در نیمکت راه آهن نیز علی دایی می نیشند که یک مربی خوب و جوان است و از نظر فنی نشان داده است که توانایی بالایی دارد هر دو تیم می آیند که از فرصت های به دست آمده بهترین استفاده را کنند و به گل برسند و امیدوار هستیم که شاهد یک بازی زیبا، هیجان انگیز و جوانمردانه ای باشیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار