فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از اعتراف 2 سارق حرفه‌ای به 40 فقره سرقت منزل به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سردار کریم کشوری در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع خبری مبنی بر فعالیت یک باند 3 نفره سرقت منزل در کلانشهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شعبه اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از مدتی کار اطلاعاتی حساب شده توسط ماموران پلیس آگاهی استان، هویت اعضای باند شناسایی و در این رابطه دو نفر از آنها طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام آباد غرب دستگیر شدند.

کشوری، افزود: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده در شعبه اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند و از 40 فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه پرده برداشتند.

این مقام انتظامی در ادامه ضمن اشاره به کشف تعداد قابل توجهی اموال مسروقه از جمله چندین دستگاه ال سی دی، چندین تخته تابلو فرش و ... از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران پرونده، کلیه مالباختگان نیز شناسایی شدند.

رییس پلیس استان کرمانشاه در خصوص شگرد بکار رفته توسط متهمان نیز اظهار داشت: بررسی‌های به عمل آمده حکایت از آن داشت، متهمان به صورت شبانه و با استفاده از اهرم و تخریب قفل درب منازل، اقدام به سرقت می‌کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه خاطرنشان کرد: دو متهم مذکور با دستور مقام قضایی روانه زندان شده و دستگیری آخرین عضو باند نیز در دستور کار ماموران پرونده قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: سارق ، دستگیر ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.