مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، از شهرك ها و نواحی صنعتی به عنوان مولود انقلاب اسلامی در توسعه پایدار كشور یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

رضا گنجی، در جشن سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در شهرك صنعتی بخش فرخشهر گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران، پدیده ای بی نظیر بود كه با روح مسیحایی امام خمینی(ره) به بار نشست.
وی افزود: بخش صنعت به تعبیر مقام معظم رهبری، پیشقراول توسعه اقتصادی است و این بخش با پیروزی انقلاب اسلامی مفهوم كاربردی یافت و به بركت نظام جمهوری اسلامی، شهرك ها و نواحی صنعتی نیز در كشور با سرعت مطلوبی گسترش یافت .

گنجی تصریح كرد:  ظهور و گسترش تاسیس شهرك ها و نواحی صنعتی در سطح ملی و استانی، مرهون دیدگاه عدالت محور نظام جمهوری اسلامی است .

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال وبختیاری نیز در این آئین با تبریك فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تلاشگران عرصه تولید در كسوت عزیزترین بندگان خدا، موجب سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش صنعت هستند .

علی گرجی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به مثابه دفاع از ناموس است و با توجه به كم اطلاعی مردم از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، باید همه زمینه ها در راستای اطلاع رسانی به عموم ملت فراهم شود./س

برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، توسعه ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.