قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آقای عسکراولادی یک آموزش اخلاقی را در کشور شروع کرده تا بازی خوردگان فتنه بتوانند به دامن ملت برگردند و بداخلاقی‌ها جمع شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اسدالله بادامچیان جمعه شب در یادواره شهدای اصناف کازرون که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد بازار این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: 34 سال از بهار آزادی و پیروزی شکوهمند ملت ایران سپری شده و جمهوری اسلامی همچنان با قدرت و عظمت در حال گسترش و پیشرفت است.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی افزود: از بدو انقلاب دو جریان اسلام خالص حوزوی و ضد اسلام به اصطلاح امروز سکولار و اسلام آمریکایی (اسلام انحرافی) به وقوع پیوست که توطئه‌هایی در لوای اسلام آمریکایی بر ضد اسلام ناب شروع شد.

این مسئول گفت: آمریکا در راه‌اندازی جریان ضد اسلامی خود در انقلاب اسلامی ایران توانست توطئه‌ها و ترور شخصیت‌ها و نیز انفجارهایی از طریق فدائیان خلق با تفکر کمونیستی و گروه فرقان را به وجود آورد.

بادامچیان اضافه کرد: زمانی که آمریکا در جریان انقلاب راه به جایی نبرد، اقدام به مهره‌سازی‌هایی از قبیل بنی‌صدر که ملی‌گرا بود به عنوان طرفدار امام و قطب‌زاده را به عنوان سخنگوی حضرت امام (ره) و ابراهیم یزدی را به خط لیبرالیستی جای انداخت تا بتواند از طریق آنان اوضاع را در دست گیرد.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: تمام نقشه‌های آمریکا با هوشیاری امام (ره) برملا و چهره‌های خبیث آنان برای مردم بیشتر آشکار شد.

وی ابراز داشت: با عزل شدن بنی‌صدر و با به روی کار آمدن رجایی آمریکای‌ها از مسئولان نظام جمهوری اسلامی را که در خط امام و ولایت و مردم بودند ترسیدند و دست به انفجار و ترورهای گوناگون زدند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: امروزه خطری که جمهوری اسلامی برای دنیای استکبار به وجود آورده این است که ملت‌ها را دعوت می‌کند که با اتکا بر رهبری خدایی در مقابل ظلم و جور بایستند.

این مبارز دوران انقلاب به پیشرفت‌های امروزه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، هوا فضا، انرژی هسته‌ای، تکنولوژی، تسلیحات نظامی و... اشاره کرد و افزود: تمام این پیشرفت‌ها با توفیقات الهی و در سایه اسلام ناب نصیب این ملت بزرگ شده و موجب وحشت دنیای استکبار شده است.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: آن دسته از افرادی که تصور می‌کنند جریانات انحرافی و فتنه در انتخابات ریاست جمهوری پیروز میدان می‌شوند سخت در غفلت هستند و ملت دیگر فریب سخنان آنان را نمی‌خورند.

بادامچیان به برخی افرادی که به دنبال یک رئیس جمهور تحمیلی به ملت هستند، اشاره کرد و ابراز داشت: این دسته از افراد بدانند ملت برای ریاست جمهوری به دنبال شخصیتی رجایی‌گونه، مقلد ولایت فقیه و طرفدار اسلام ناب هستند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی از مردم خواست در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراها با بصیرت و هوشیارانه مراقب جریان‌های فتنه، انحرافی باشند و گزینه‌ای جز مقلد امام و ولایت فقیه برنگزینند.

وی به گرانی و تورم و مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: گرانی طلا و ارز در کشور فقط به وسیله برخی لجبازی‌های سیاسی و بداخلاقی‌ها صورت گرفته که با تدبیر مقام معظم رهبری قابل حل شدن است.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون کارهای زیربنایی و روبنایی خوبی در کشور صورت گرفته و هیچ‌گونه بحران ارزی در کشور نداریم و ذخیره ارزی کشور بسیار محکم است.

بادامچیان در پایان اذعان داشت: آقای عسکراولادی برای جمع کردن برخی بداخلاقی‌ها یک آموزش اخلاقی را در کشور شروع کرده تا بازی‌خوردگان فتنه به دامن ملت باز گردند./ج1

برچسب ها: فتنه ، تورم ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.