نخست وزیر سابق مصر و کاندیدای دور پیشین ریاست جمهوری مصر با تاکید بر اینکه دولت 7 ماهه هیچ موفقیتی کسب و نکرده و سران آن از خبرگی لازم برای اداره امور برخوردار نیستند اظهار داشت که دولت اخوان به زودی فروخواهد پاشید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل، "احمد شفیق" نخست وزیر سابق مصر و کاندیدای ریاست جمهوری پیشین این کشور تصریح کرد نظام کنونی مورد تایید مصری‌ها نیست و انتظار می‌رود دولت اخوان به زودی رو به فورپاشی برود.

وی در مصاحبه با رویترز افزود: محمد مرسی کشور به سمت اضطرابات سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی کشانده و از سوی دیگر دولت نیز خبرگی لازم در اداره امور را ندارد.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه دولت کنونی از کارشناسی لازم برای اداره یک کشور 90 میلیونی و استراتژیک برخودار نیست اظهار داشت: دولت کنونی در 7 ماهه اخیر هیچ موفقیتی کسب نکرده و با این اوضاع باید گفت دولت اخوان به زودی روبه فروپاشی خواهد نهاد.

گفتنی است، پس از اینکه احمد شفیق با اختلاف بسیار کمی از محمد مرسی شکست خورد و نتوانست ریاست جمهوری مصر را به دست آورد، همراه با خانواده خود مصر را ترک کرد و در ابوظبی ساکن شد.


برچسب ها: احمد شفیق ، مرسی ، سقوط ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار