شرکت پارس خودرو در سال92 دو خودروي وانت پيکاپ با نام تجاري ريچ(RICH) را به صورت CKD و احتمالا خودرويي ديگر را به صورت CBU به بازار کشور عرضه خواهد کرد.

به گزارش کروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛روح ا... صمدي مله مديرعامل شرکت پارس خودرو، با بيان اين گفت: در سال 93 نيز خودروي سواري از شرکت رنو با نام تجاري ساندرو را براي پوشش بخشي از بازار و تامين نياز مشتريان توليد خواهيم کرد.

وي با تبريک دهه مبارک فجر و طلوع ارزش هاي اسلامي اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران انقلابي مردمي بود که مردم عزيزمان با وحدت و يکپارچگي خود و تحت رهبري پيامبر گونه حضرت امام (ره) توانستند کاخ ظلم و ستم را براي هميشه تاريخ فرو ريزند و با سردادن نداي آزادي و آزادگي آرمان ها و ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را بنا نهند.
صمدي مله با تاکيد بر تلاش مضاعف و دلسوزانه خودروسازان و يکپارچکي مسئولان به منظور بهبود شرايط فعلي و توسعه صنعت خودروسازي کشور تصريح کرد: صنعت خودروسازي کشور امروز در شرايطي است که بايد با تلاش و کوشش فرد فرد کارکنان خوب و تلاشگر اين صنعت و با اتکاء بر انديشه و تخصص مهندسان و کارشناسان خود، موجبات نا اميدي بدخواهان را فراهم کرده و در برابر تحريم ها و فشارهاي اقتصادي به گونهاي ايستادگي کنيم که آيندهاي روشن براي آن ترسيم شود.
وي درخصوص تلاش هاي مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا، مرتبط با بهبود شرايط فعلي صنعت خودرو کشور افزود: با پيگيريهايي که به صورت مستمر و فشرده از طريق سازمانهاي ذيربط از جمله هيات محترم دولت صورت گرفت موفق شديم مبناي تعيين قيمت خودرو را سامان دهيم که خوشبختانه اين پيگيري هاي مستمر منجر به آزادسازي قيمت خودرو شد که اميدواريم بتوانيم با اين اتفاق شاهد خروج صنعت خودروي کشور از بحران فعلي باشيم.
مديرعامل شرکت پارس خودرو با اشاره به توليد باکيفيت ترين خودروهاي بازار کشور در اين شرکت به دليل وجود نگاه کيفي در آن تصريح کرد: شرکت پارس خودرو موفق شده تا با توليد خودروهاي لوکس همواره صدرنشين جدول کيفي خودروهاي توليدي کشور باشد که تلاش براي سال آتي، حفظ و ارتقاي جايگاه ارزشمند اين شرکت است.
وي با اشاره به رويکرد صادراتي اين شرکت اظهار داشت: افزايش سهم خودروهاي صادراتي پارس خودرو از اساسي ترين برنامه هاي شرکت است که اين مهم نياز مند توليد محصولات باکيفيت بوده که خوشبختانه شرکت پارس خودرو در اين زمينه همواره پيشرو است.
مديرعامل شرکت پارس خودرو با تاکيد بر نهادينه سازي ارزش هاي اخلاقي در اين شرکت به عنوان وجه تمايز آن گفت: زماني مي توانيم توسعه و پيشرفت صنعت خودروسازي کشور را شاهد باشيم که ارزش هاي اخلاقي و سازماني در ما نهادينه شده باشد که خوشبختانه پارس خودرو با درک صحيح از اين مهم و نهادينه سازي آن، عملکرد کارکنان خود را ارتقاء داده است.
صمدي مله بر اهميت جايگاه ويژه ثروت هاي انساني در يک سازمان اشاره کرد و افزود: ارتقا و توسعه توانمندي منابع انساني در پارس خودرو در اولويت برنامه ها قرار داشته و ما معتقديم که کارکنان آموزش ديده و خلاق محور، نقشي مهم در تحول مثبت، تعالي و پيشبرد سازمان ايفا مي کنند، همانطور که پيروزي شکوهمند ايران اسلامي نيز به دست نيروهاي آگاه، هوشمند و ايثارگر به ثمر نشست.
وي در پايان به روح مطهر فجرآفرينان انقلاب اسلامي ايران درود و صلوات فرستاد و اعلام کرد: متخصصان و کارشناسان صنعت خودروي کشور امروز در جايگاهي قرار دارند که مي توانند در ميادين بين المللي عرض اندام کرده و توان فني و دانش متخصصان ايراني را به زيبايي به تصوير بکشند و انشاءالله در آينده اي نه چندان دور شاهد شکوفايي دوباره صنعت خودروي کشور در ميان بزرگان اين صنعت در جهان خواهيم بود.
برچسب ها: خودرو ، وانت ، تاریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار