شما در این جلسه با دو تکه کردن پاراگراف،کپی و انتقال متن با استفاده از کلید F2،جستجو در سند وجایگزینی آشنا می شوید.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران ؛شما در این جلسه با دو تکه کردن پاراگراف،کپی و انتقال متن با استفاده از کلید F2،جستجو در سند وجایگزینی آشنا می شوید.

دو تکه کردن پاراگراف

گاهی هنگام ویرایش متن نیاز داریدکه یک پاراگراف را تبدیل به دو پاراگراف کنید ویا اینکه دو پاراگراف را به یکدیگر متصل کنید. در صورتی که میخواهید یک متن را بدون خاتمه دادن به پاراگراف دو تکه کنید ،از کلید ترکیبی Shift +Enter استفاده کنید در این صورت متن شما در یک پاراگراف اما در دو خط مجزا قرار خواهد گرفت.

 کپی و انتقال متن با استفاده از کلید F2

برای انتقال متن با استفاده از کلید F2 ابتدا متن مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس کلید F2 را فشار دهید.با این کار در نوار وضعیت عبارت Move to where را مشاهده می کنید.مکان نما را به محل مورد نظر برده و کلید Enter را بزنید.

اگر می خواهید به جای انتقال متن آن را کپی کنید،از کلید ترکیبی Shift + F2 استفاده کنید.

جستجو در سند وجایگزینی

یک روش ساده برای اینکه اطمینان داشته باشید که عبارتی در سند شما به شکل صحیح ویکسان تایپ شده است استفاده از قابلیت جستجو و یافتن عبارت است.با استفاده از قابلیت Find می توانید کلیه عبارات موردنظر خود را در سند جستجو کنید.همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت جایگزینی (Replace )،واژه یا عبارتی خاص را جستجو کرده و با عبارت جدید جایگزین کنید.

جستجو در سند و یافتن متن مورد نظر

برای یافتن متن مورد نظر خود در سند،در زبانهHome روی دکمه Find در گروه Editing کلک کنید.همچنین می توانید از کلید ترکیبی Ctrl +F استفاده کنید.با این کار کادر محاوره Find and Replace برای شما باز می شود.

نوشته ای را که می خواهید در متن جستجو کنید در قسمت Find what وارد کنید و روی دکمه Find next کلیک کنید.برای تعیین محدوده جستجو می توانید متن مورد نظر خود را بلوک کنید.با این کار word فقط در قسمت بلوک شده به دنبال عبارت تعیین شده میگردد.





برچسب ها: پاراگراف ، متن ، کلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار