فرماندار شهرستان دماوند گفت: خوشبختانه پزشکان ایرانی، کشور را به قطبی تعیین‏ کننده در منطقه تبدیل کرده‏ اند.

علی ‏رضا قاسمی‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امروز رشد و پیشرفت پزشکی در رشته‏ های مختلف، ایران اسلامی را به ارائه‏ دهنده خدمات به سایر ملل جهان تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: نوآوری‏ های دانشمندان ایرانی قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط ایادی رژیم ستم ‏شاهی سرکوب می ‏شد.

قاسمی ‏فرزاد اضافه کرد: مردم شریف ایران اسلامی در این روز بزرگ توانستند ثمره شیرین تلاش ‏های خود علیه رژیم خود فروخته طاغوت را چشیده و راه سعادت و سرافرازی را در پیش گیرند.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: از مهم ‏ترین این دستاوردها می ‏توان به استقلال کشور و رهایی از بند استعمارگران، استثمارگران و چپاول‏ گران بیگانه اشاره کرد.

قاسمی ‏فرزاد اضافه کرد: این انقلاب بزرگ، آزادی البته نه به معنای بی ‏‌بند و باری بلکه به معنای رشد و شکوفایی استعداد های نهفته در میان این مردم را در ایران احیا کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در سال ‏های قبل از انقلاب، اگر فرد یا افرادی به سمت اختراع و نوآوری حرکت می ‏کردند، بی‏ شک مورد سرکوب رژیم قرار می ‏گرفتند.

وی تصریح کرد: اما به مدد و یمن وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز ایران در ابعاد مختلف با رشد و بالندگی چشم ‏گیری همراه شده است./س


برچسب ها: پزشکان ، دانشمندان ، طاغوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.