ستاد بزرگداشت دهه فجر كهگیلویه و بویراحمد، با صدور اطلاعیه ای از مردم این استان برای شركت در راهپیمایی باشكوه 22 بهمن امسال دعوت كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج ، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود و با حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام، نقشه‌های شوم استكبار را نقش بر آب می‌كند.
در این اطلاعیه عنوان شده است: در حالی‌كه نقشه‌های پلید دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، كیان و وحدت و انسجام جامعه اسلامی‌مان‌ را نشانه گرفته و بر آن است تا وحدت و اتحاد میان مسوولان و مردم را با چالش مواجه كند.
در این اطلاعایه بیان شده است: مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی ضمن شناسایی تهدیدات دشمنان، شناخت لحظه‌ها و انجام اقدام به موقع آن لحظه، بار دیگر دشمن را با ناكامی بسیار بزرگ‌تر در اجرایی‌كردن توطئه‌های پلید خود مواجه می‌سازد.
این اطلاعیه می افزاید: اینك دشمنان زبون و زخم‌خورده انقلاب اسلامی با درماندگی هرچه تمام‌تر به تحریم‌های سخت اقتصادی یك ‌جانبه علیه ایران اسلامی دست زده كه این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسوولان و پیروی از منویات وحدت بخش مقام معظم رهبری، با پاسخ قاطع و اقدام هوشمندانه ملت بصیر مواجه خواهند شد و سیلی محكمی از ملت بزرگ ایران نیز خواهند خورد.
در پایان این اطلاعیه آمده است: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و به موقع خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن، بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار كبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب كنیم./س
برچسب ها: دهه ، فجر ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.