رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: در 22 بهمن اقتدار ملی در سایه ولایت متجلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، کیومرث نیازآذری   سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری امام‌خمینی (ره) تبریک و تهنیت گفت و با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سراسر کشور به‌ویژه در مازندران اظهار داشت: در 22 بهمن اقتدار ملی در سایه ولایت متجلی می‌شود.

وی افزود: در 22 بهمن، حماسه ماندگاری در تاریخ جاودانه شد و شکی نیست که در این روز بزرگ، امت انقلابی و قهرمان ایران اسلامی به‌ویژه مردم همیشه در صحنه مازندران به همراه اساتید و دانشجویان یک بار دیگر همگام با ملت با بصیرت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه می‌آیند و پشتیبانی خود را از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به جهانیان نشان می‌دهند.

نیازآذری تأکید کرد: با وجود تحریم‌ها و تشدید فشارها برای تسلیم ایران مطمئناً حماسه عظیم 22 بهمن در بیست و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و حماسی مردم یک بار دیگر در دفتر افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

وی همچنین به 17 بهمن و سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری اشاره کرد و گفت: 20 سال پیش این واحد دانشگاهی با کمترین امکانات فعالیت‌های خود را آغاز کرد اما با همت بلند اساتید، کارکنان و دانشجویان، این واحد دانشگاهی امروز به عنوان یک دانشگاه نمونه در منطقه سه مطرح است و تاکنون 32 هزار فارغ التحصیل را تحویل جامعه داده است/س


برچسب ها: تجلی ، اقتدار ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.