راهپیمایی ۲۲ بهمن در عسلویه با حضور شیعه و سنی با شکوه خاصی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پایتخت انرژی کشور از نخستین لحظات صبح امروز شاهد آمادگی مردم برای حضور در راهپیمایی بود و از ساعت 9 صبح امروز مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه عسلویه همانند مردم سایر شهرهای کشور با حضوری بی‌نظیر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در راهپیمایی امروز در بندر عسلویه همه مردم حضور داشتند و حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان جلوه‌ای زیبا و وحدت‌بخش به مراسم بخشید.

سر دادن شعارهای انقلابی و ولایی و تایید نظام جمهوری اسلامی توسط شیعه و سنی در این راهپیمایی عظیم بار دیگر دشمنان را ناامید کرد.

بخشدار ویژه عسلویه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم عسلویه همواره در دفاع از ارزش‌ها و معنویات حاضر بوده‌اند و امسال شاهد مشارکت بی‌نظیر مردم اعم از شیعه و سنی هستیم. باید قدردان این حضور بی‌نظیر باشیم و باید با خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر از مردم تجلیل کنیم.

وی یادآور شد: 22 بهمن نماد خودباوری و ایمان مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی است و این حضور باشکوه مردم نشان داد که مردم با وجود گذشت 34 سال باز هم به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب پایبند هستند.

بخشدار ویژه عسلویه خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال زیر سؤال بردن ارزش‌ها و معنویات است و تلاش دارد با ایجاد اختلاف بین مسئولان به اهداف خود برسد.

نادری اذعان داشت: دشمن هیچ زمانی از دشمنی دست بر نمی‌دارد و البته نظام اسلامی همواره در برابر دشمنان مقاومت کردن و همواره شاهد ناکامی دشمنان بوده‌ایم. باید دست در دست هم دهیم و با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای تثبیت نظام اهتمام ورزیم.

برچسب ها: حماسه ، بهمن ، عسلویه ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار