عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: رهبری روحانیت و نقش اثرگذار آنان در بیداری جامعه، سبب پیروزی ملت علیه رژیم ستم شاهی پهلوی شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران ، سید هادی حسینی عصر شنبه در همایش سوادکوهی های مقیم ساری به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع ساری که به همت بیت معظم آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دو عنصر امت اسلامی و رهبری روحانیت به پیروزی رسیده است.

وی افزود: رهبری روحانیت عامل پیروزی و عنصر اثرگذار ماندگاری و پویایی انقلاب بوده و پشتوانه موثری برای ملت شده است.

نماینده مردم شهرستانهای قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیوند مردم ساری و سوادکوه در دوران شکل گیری انقلاب با درایت آیت الله شیخ عبدالله نظری از مریدان امام خمینی (ره) شکل گرفته است، تصریح کرد: این عالم جلیل القدر و دوستدار ولایت و رهبری، توانست با مبارزات اثرگذار علیه رژیم منحوس پهلوی، مازندران را در دوران انقلاب اسوه کشور کند.

حسینی با بیان اینکه مبتکر راه اندازی جلسات خانگی قرآن و حدیث آیت الله نظری بودند، یادآور شد: این عالم بزرگوار تحت نظارت مستقیم امام راحل فعالیت های مبارزاتی خود را در مازندران خصوصا ساری و سوادکوه اجرایی می کردند.

وی با تاکید بر اینکه پاسداشت ارزشهای انقلاب بر همگان واجب است، افزود: آیت الله نظری هیچگاه در دفاع از انقلاب عقب ننشسته و از مبارزان نستوه انقلاب قلمداد می شوند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به باور برخی داخلی ها برای مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: این عده افراد ساده دل باید بدانند که مذاکره با آمریکا مشکلات گرانی و بیکاری کشور را رفع نمی کند.

حسینی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، افزود: مردم استان علوی تبار مازندران بار دیگر در این روز توطئه های دشمن زبون را منکوب می کنند/س

برچسب ها: پیروزی ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.