امام جمعه ابرکوه خواستار قدردانی از نعمت ها و دستاوردهای معنوی انقلاب شد.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ؛حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه ولی عصر (عج) ابرکوه اظهار داشت: تزریق ایمان و معنویت بر پیکره جامعه اسلامی تکلیفی عینی برای حوزه های علمیه است.

وی افزود: معنویت گرایی یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و شایسته است گویندگان و روشنگران به بیان دستاوردهای عظیم مادی انقلاب در تمام عرصه ها بیپردازند.

حسینی خطاب به طلاب این حوزه عملیه عنوان کرد: به بیان دستاوردهای فخر آفرین معنوی انقلاب که مقاومت و پایمردی بیش از سه دهه این ملت در برابر زورگویان و زیاده طلبان و بدخواهان است همت گمارید.

وی ادامه داد: در برخی موارد، دستاوردهای معنوی انقلاب مورد بی مهری قرار می گیرد بنابراین عموم مردم به ویژه قشر مسئولیت پذیر و متعهد جوان باید به پایبندی به ارزش های اسلامی اهتمام بیشتر داشته باشند.

حسینی بیان داشت: جاذبه های معنوی انقلاب، مولود ماهیت آن است که به لطف خدا هم اینک انگیزه جهانی در معنویت گرایی و باطل گریزی به وجود آورده است و بر این باوریم که همین جاذبه پر حلاوت ایمانی انقلاب و جامعه انقلابی ایران است که بستر ساز حاکمیت جهانی اسلام به دست توانای مهدی آل محمد (ص) خواهد شد./ک
 

برچسب ها: معنوی ، انقلاب ، دهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.