استاندار خراسان رضوی گفت: مهمترین پیام حضور پرشور و گسترده مردم در سی و چهارمین سالگرد پیروزی، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و ولایت است.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد حسین فروزان مهر که همگام با مردم مشهد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده بود اظهار کرد: حرکت در این مسیر نورانی، ضامن بقا، سربلندی و اقتدار روزافزون نظام اسلامی خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان همپای ملت شریف ایران اسلامی، یکبار دیگر به تکلیف خود به شایسته ترین نحو عمل کردند.

فروزان مهر افزود: همانگونه که از مردم استان انتظار می رفت؛ متعهد، کوبنده و پرشورتر از همیشه به میدان آمدند و با حضور حماسی آنان بار دیگر توطئه دشمن در راستای جداسازی مردم از نظام و ولایت، ناکام ماند.

وی گفت: امروز نظام برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی در سایه تعالیم اسلام و به برکت مجاهدت های مردم متدین و خون شهدا، در اوج قله سرافرازی و عزت قرار دارد و به رغم تمامی فشارها و بدخواهی های دشمنان، با تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت، مسیر تعالی را با قدرت و صلابت طی می کند.

استاندار خراسان رضوی رمز ماندگاری انقلاب را اتکال به خدا، باور و ایمان مردم به اصول و ارزش های اصیل اسلامی و اقتدای آنان به امام خود دانست و افزود: امروز ایجاد موج بیداری اسلامی، مرهون روشنگری های انقلاب اسلامی ایران در جهت اقامه توحید و عدالت است.
/ک 

برچسب ها: حرکت ، کوبنده ، پرشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.