رئيس هئيت جودو كرمانشاه گفت: با مسابقات جام فجر به هدف اصلي مان رسيديم.

حسين اميري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در خصوص ميزباني كرمانشاه براي رقابتهاي جام فجرجودو بيان كرد: در مسابقات جام فجر از 10 استان مختلف كشور كه در جودو قدرتمند بودندو حرفي براي گفتن داشتند، دعوت كرديم تا در مسابقات جام فجر كرمانشاه شركت كنند كه به جز زنجان و البرز ساير استانها پذيرفتند و مسابقات در سطح بالايي برگزار شد.

وي تصريح كرد: هدف اصلي كرمانشاه براي برگزاري اين مسابقات ارتقاي سطح جودوكاران استان بود، كرمانشاه 5 تيم داده كه به همراه تيم‌هاي از استانهاي ايلام، البرز، اصفهان ، تهران، زنجان، كردستان، كرمانشاه، گيلان، لرستان، مركزي و همدان به رقابت پرداختند كه در آخر كرمانشاه موفق شد در سكوي قهرماني بايستد.

اميري درباره هزينه‌هاي برگزاري مسابقات خاطر نشان كرد: براي ميزباني و برگزاري خودمان پولهايمان را روي هم گذاشتيم تا بتوانيم مسابقات را برپا كنيم، براي پاداش تيمهاي اول تا سوم هم بانك كوثر حامي مالي ما شد و به تيم اول نفري 50 هزار تومان به علاوه مدال و حكم تقديم كرديم.

رئيس هئيت جودوي كرمانشاه تاكيد كرد: اكنون مدت 2 ماه است كه پس از انتخاب شدن به سمت رياست هيت به دنبال اين هستم كه جودو را در سطح استان گسترش دهيم و از پتانسيل‌هاي موجود استفاده كنيم، اكنون نوجوانان دختر ما در مسابقات قهرماني كشور دوم شده و 3 جودوكار نوجوان نيز به تيم ملي بانوانان دعوت شده‌اند.

وي ادامه داد: اكنون از مربيان جوان كرمانشاه كه پيش از اين ملي پوش بوده و كناره گيري كرده اند مانند احمدرضا احمدي، بيژن عزيزي، افشين دوباش استفاده كرده‌ايم كه به كمك جودوكاران ما بيايند، سال آينده به طور قطع با جذب اسپانسردرليگ برتر هم شركت خواهيم كرد.

اميري از موافقت رئيس فدراسيون جودو براي اعزام جودوكاران كرمانشاهي به تور نمنت هاي برون مرزي خبرداد و گفت: محمدعلي رستگار موافقت خود را با اعزام جودوكاران استان كرمانشاه به مسابقات بين المللي اعلام كرده و قرار شده است كه با جذب حامي مالي جودوكاران استان را به خارج كشوربفرستيم تا سطح بازي آنها بالا رود./مح

برچسب ها: در ، از ، را
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار