ستاره تنیس جهان از فدراسیون جهانی در خواست کرد تا اسامی تنیسورهایی که تست دوپینگ داده‌اند را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، رافائل نادال می‌خواهد ورزشکارانی که به تعداد دفعات زیاد تست دوپینگ داده‌اند نامشان به همراه تعداد دفعات آن اعلام شود تا مردم شک و شبهه ای در این رابطه به خود راه ندهند.

او معتقد است تنیسورهایی که تا به حال چندین مرتبه تست دوپینگ داده اند و مشخص شده است که از مواد نیروزا استفاده نمی‌کنند نامشان باید به طور رسمی اعلام شود تا مشخص شود که آنها به دنبال ورزش پاک هستند و به پای افرادی که در ورزش تقلب می کنند، نسوزند.

این تنیسور اسپانیایی این هفته اعلام کرد که در طول 6 ماه گذشته از زمانی که مصدوم شده است 4 تست دوپینگ را پشت سرگذاشت است. نادال که به علت مصدومیت زانو از خرداد ماه از شرکت در رقابت‌ها محروم بوده توانست در اوپن شیلی که اولین رقابت پس از مبارزه با مصدومیتش بوده به دور فینال راه یابد.

نادال که 11عنوان در گرند اسلم‌های بزرگ را در پرونده خود دارد می‌خواهد فدراسیون جهانی نام کسانی را که تست دوپینگ انجام داده اند به طور رسمی اعلام کنند.

وی در این رابطه گفت: من در ماههای اخیر چندین مرتبه تست دوپینگ انجام داده ام و هربار منفی بوده است من دوست دارم مردم بدانند که آنها که پاک ورزش می کنند کدامند و این دسته مورد شک و شبه قرار نگیرند./با

برچسب ها: نادال ، تنیس ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار