اولین اپلیکیشن خرید و مطالعه مجلات فارسی برای اولین بار امکان ورق زدن مجلات فارسی برروی تبلت را برای کاربران ایرانی در سراسر دنیا فراهم کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر در ایران باشید و به دنبال یک مجله بگردید با مراجعه به اولین دکه روزنامه فروشی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد اما اگر خارج از ایران باشید چی؟اگر به دنبال شماره های قبلی باشید چه کار می کنید!اگر زمان کافی برای رفتن به دکه روزنامه فروشی را نداشته باشید.مجله Majalleh نام اپلیکیشنی است که کاربران با آن می توانند مجلات فارسی را خریده و بر روی تبلت خود مطالعه کنند.



” به کمک این اپلیکیشن شما می توانید مجلات فارسی مورد علاقه خود را در هر کجای دنیا که باشید خریداری و بر روی تبلت خود مانند آی پد مطالعه کنید. با نصب این اپلیکیشن بر روی تبلت خود به آسانی می توانید به آرشیوی از نسخه های مختلف مجلات روز فارسی دسترسی پیدا کنید و آن ها را خریداری و مطالعه کنید.
مهرنامه، چلچراغ، تجربه، جیبی، ماشین، نوآور، طنز و کاریکاتور، خط خطی و نجوم برخی از مجلاتی است که در مجله در دسترس شماست.
شاید ویژگی های این اپلیکیشن در مقایسه با نمونه های خارجی کمتر باشد اما خلق این سرویس، به ناشران مجلات ایرانی در زمینه فروش کمک کرده و ایرانیان علاقه مند خارج از کشور نیز می توانند به مجلات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

برای دانلود به این سایت بروید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Sweden
Dilya
۱۹:۴۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
This is just the perfcet answer for all of us